28 Juli 2010 - He makes me smajl...

Helluu ^^..... yupp sen med bloggningen men aaa skit samma....

jag jobba idag,.,,  de va skit segt i cafét men de va fint väder o mkt folk. de blev för mkt i restaurangen så stack upp till restaurangen o hjälpte till.,. hohoh o gissa vem jag fick se däär (A)... hihihih..!... fast fick inte se människan så mkt eftersom att jag jobba ute :(.. men aa... ialf 1,3h va kul :D.. så länge de vara :D

yupp när jag kom hem tvätta jag,, sen laga mat,, sen stack jag till Gbg... va med vänner.. o de va kul :).. riktigt mysigt.. men aa ha skit ont i fötterna nu när jag kom hem :(..

aja ska sova nu.. jobba med Människan imon med ;).. fettt :D... puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0