27 Juli 2010 - Najs Day

Hej hej ^^

ska berätta att jag ha tagit fullt med foto idag på apor xD HAHAAH!... men vet inte om ja ska lägga upp dem?... tror jag skiter i de xD...

Anywaay, jag ha abra suttit i cafét o degat... käkade en kolamuffins som frukost.. sen blev de wienerbröö o så blev de chokladboll å såå blev de chokladbit xD... o så drack man Vitamin Well :thumbup: HAHAAH!,, 
ialf.. de blev ingen lunch idag ialf.. ..bara massa småsaker... blev inte hungrig.., men blev hungrig som en kossa då jag kom hem :(... aja ha käkat o handlat mat...  sitter o fundera på att sova snart...

aja de får vara allt för idag.. kan säga att de va 6000 besökare hos oss idag ;).. grymt va? hahaha... ialf.. fanns en del mysko människoor som kom till oss.. usch... !...

aja hej då :)  btw: tror de blir Gbg imon ;).. får se.. hööres !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0