25 Juli 2010 - Sweet moments

Cuz,, i Remember, his eyes, his smile..

 

Helloo pll.. dagen ha vart fett seg så tänker inte skriva ngt spc... sitter o lyssna på denna låt :D:..... uhm ,, kan säga att jag ha degat på jobbet :thumbup: typ käkat o käkat o käkat :D jajaa nog med de.. de har regnat konstant idag -.-".. skit segt de med.. haha..  lite bilder orka inte skriva xD...

aa juste lunch mat blev pasta med kyckling o curry..:) ingen bild xD

Jupp.. en kopp med Varmchoklad. den blev för varm så jag la Vaniljglass i :thumbup:..
Käkade chokladboll med ;).. samtidigt som ajg glodde på björn familjen när de leker o badar :P...  efter de va vi rastlösa.. jg satt o flätade en ring ;).. visst blev den fin ? ;)

 


 

Medans jag satt där o fläta min ring bad jag Jonas rita ngt fint på whiteboraden :D.. hahaa.. han fråga va jag vill han skulle rita?.. jo de blev en jultomte på en Släde.. och 15 renar :D de skulle snöa med o så skulle tomten käka korv xD.. men de gick inte så bra för Jonas xD.. så de blev § ren o ingen korv ;).. en snögubbe istället haha han satt typ i 20 min för de där HAAH!...  under tiden gick jag ut o fota på björnen som käka grääs xD de va en björn unge.. fa va stor den e då den e nära mig O.o"....

de andra 2 satt o gjorde inget de heller.. typ ena fick ont i benet o massera sig själv.. o hon den andra kolla i en tidning :thumbup:.. de e vad vi gör på jobbet HAHAAH ! ! !

 

aja aa ska nog ta en tupplur nu.. svin trött... nite nite!... btw... fundera på att jobba som dealer?.. vad sägs?.. HAHAA

 

Its was a joke ;)... hööres



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0