24 Juli 2010 - Like I think About you.

You ♥ Me

 


Heej ^^ ... ( ingen DAGENS MAT i jobbet BILD) .. e för lat för att ladda upp bilden.. .. men de blev Kycklingfilé med Pommes o Sås :thumbup:

e skit trött!... sitter o chatta lite o sånt.. kollar runt lite.....kom hem sent idag men aa.. hade mkt o göra idag.. mkt folk m.m....

fyfan.. jag ha ångest :(... jobbade ju.. sen va vi 4 pers kvar i jobbet o jag gick med en annan hem, då jag kunde väntat lite o gå med A istället -.-".. fyfan.. även om jag gick sakta så kom A aldrig.. helt seeg :(... nu när jag kmr hem ligger man o dega i sängen o tänker på de hela tiden -.-":.. fan oxxå.. kmr säkert inte komma ngn sån mer tillfälle :(

IALF.. för er som inte fattar,, ni behöver inte fatta HAHA! inget viktigt :D

uhm, anyway,, får hålla tummarna på att de finns fler tillfällen,, Hihih sö sööt när A ler.. DIIE DIE DIE! ler fan själv då jag ser han le HAHAAH ! --> MOBBAD E JAG,, jaG VET :P


aja ska sluta att tjata om detta xD.. dagen ha vatt lång o jag ska nog dra mig nu :P... höörs ppl..♥

PS:.. fan va skönt de skulle vatt med massage nuu ..! GUUUD !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0