23 Juli 2010 - I Will Make you Mine.,.!


Lalala..FUCK OFF!..

Måste säga Tack till Mr.Cool för att han blogga åt mig igår :D riktigt gulligt HAHA!.... oo du skrev mer än 2 meningar, de e fan rekord för ngn som bloggat här typ :P.. kille med dessutom ;)... får vänta tills du kmr o baka paj till mig ! HAHA ! ..

1 sak till :P... gulligt utav diig att sätta på Alarm ! HAHA!.. fast FAAIL!..  väckte mig 1 timme efter att jag börja jobbet ;).. hahaha.. vet inte om ngn ha gjort så för mig förr ^^.. Måste säga att du e FÖÖR Söööt ;)!


Heej! :D... e nyvaken o e inte riktigt klar i huvudet men a,  ska försöka berätta lite vad som hänt idag .. uhm,.,, aa jag vakna 09,15 o va skit seg,, sen gick ajg upp o dega sen stack till jobbet sen va där o käka som vanligt,, sen stått i 5,3h HAHA! de e allt jag ha gjort idag xD... sen kom jag hem och uhm?...... käka lite o chatta med Mr.Cooling o sedan gick jag o soov,, vakna precis nu o blogga!...

lördag imon? skit sugen på att festa men nee de blir nog inte av... inte imon heller :(... e för trött efter jopbbet o jag jobbar varje helg :O..!:.. FUCK OFF!! men ialf.. tror de blir LÖÖÖN snart :D:D YIPPIIE!

aight.,.. tror jag dra mig nu... haha juste här ha ni Orginal bilden Utav Mina Mini BAGUETTTER från Förra inlägget ;)


^^ sööta ekänn? hahaa

jag kan berätta lite om  Går-dagen med förrutom de som redan finns uppskrivet ;) haahha

Va på stan faktiskt.. gick runt o deeega,, va fett trött... o jag gick med en vään,,, köpte en väska :D!... haha tror nog de e dax för mig att klicka hem en NY MOBIL :thumbup:.... yesss nu slutar jag skriva haha hej då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0