21 Juli 2010 - Lazy for shåå

Shakäära shakäära :D!


Haaj :D!.... uhhm jag e sen med bloggningen ajg vet men aa ialf.. bättre sent än aldrig;)..

idag ha jag inte gjort så mkt.. vatt lat xD... uhm aa mot kvällen ha ajg kollat film o haft mys :D... imon får vi se vad som händer... vet inte va ja ska hitta på :S.. typ Gbg kanske? checka runt lite elr så e jag la boorta ngnstans  ,, får se som sagt...!... uhm vet inte va ja ska skriva om HAAH!,,, aja ska ut o kolla om mina mini baguetter ha svalnat lite så man kan käka :(... e skit hungriig.. hohoh de blir 2 st... 1 till mig o 1 till " coolingen "  :D..  de blir la typ.. smör,ost,ngò, skinka,kött elr ngt skit hahahaa ,, till de blorre la oboy och TE :D joo de gillar vii;)....

ska dra nuu hööresss :D...


btw.. glöm inte röösta på mina skooor :O...


klicka häär för att röösta :D

  1. tryck på länken
  2. Scrolla ner
  3. tryck på ngn stjärna
  4. skriv in bokstäver
  5. tryck på rösta
  6. Done! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0