20 Juli 2010 - Rastlös

Shääjka shääjk!

Helloo :D

yeepp..  blogga igen nu då xd haah vet inte va ja ska skriiva.. men aa.. började kl 12 idag o degade... kunde inte soova under natten :(.. sov inte förrän kl 5 typ :O, Kaos..!... snackade i tele en stund sen dog mobilen sen aldda sne fick samtal igen sen snacka sen sov jag.. sen vakna o gick runt i huset AHAH!,.,, ialf..

Dagen idag :)

jobbet då o kom typ 5 min försent elr ngt men skit i.. sen uhhm stod o dega vid disken.. diskade typ hela dagen.. de va skönt :D orkd einte klicka potatismos o korv o ciabatta o fixxa maaasa Pasta sallder xD... vi va 2 från början sen stack ena tjejen så jag fick stä ensam i disken fyfan.. fett med disk o orkade verkligne inte.!.. hade skit ont i mina fötter -.-":.. sket fan i disken AHAH !  stack o käkade xD
så här såg maten ut idag.. NYTTIIG ? ekänn :D..




hahaha så häär såg de ut EFTER min lunch xD.. satt o Lekte GRIS Leken.. kastade runt 1 boll.. sen aa uhm,, snackade skit om en tjej som jobba med oss o massa andra roliga historier xD hahaha skrattade sönder mig faktiskt :P  ialf efter 1 timmes skit snack va de dax att städa o dra hemmåååt :D!!:.



aa juste! glömde berätta en sak.. hahaaha all mat som de i köket slänger.. asså FEL BESTÄLLNINGAR!-- aa de får man egentligen inte äta,. men de e ju de jag gör hela tin :thumbup. elr dom jag jobba med xD haha min kompis berättade att en vän som jobba med mig blev bustad xD då jag va ledig.. ! han satt o käka hamburgare elr ngt.. sen kom chefen in typ o sååg! hahaa fick typ utskälllning! de va kaos xD.. HAAHAH  typ att de eoacceptabelt att äta o alala utan att betala si o så! AHAHAH... shiet... sen. aaa xD.. lixom va fan ? orka man gör en hel kebabtallrik o slänger de -.-".. lika bra o äta de fan...


aja aa ska dra mig nu AHAH ! hööres


  1. tryck på länken
  2. Scrolla ner
  3. tryck på ngn stjärna
  4. skriv in bokstäver
  5. tryck på rösta
  6. Done! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0