2 Juni 2010 - Why you Hang up on me Too - dääy?

Hahah jag o en utav kockarna sitter o garva sönder oss just nu... vet inte va vi skratta åt men aah xD han ville att jag skulle ladda upp denna bilden.. o så musik klippet valde jag HAHA!... rolig kombination :P.. ialf,, ska dra o sno några brödbitar tror jag,, hungrig fan..  hörs ikväll Ppl :D.. måste säga ajg ha jäävligt ont i magen HAHA!  nmee ska dra på riktigt nu ;).

Yeah i Fuck yåå Grand Måååthee.!


Aja.. Hemma nu :D... vet inte riktigt va ja ska berätta om?... uhhm funderar på att spara pengar till ngt vettit.. men vet inte vad?.. typ alla spara pengar till systemkamera?... jag ville spara till en klocka.. men de blir nog inte av -.-"... ska nog köpa en ny dator.. min e över gammal o tvär seg o över tröög -.-" blir arg fan,, hela datan kraschar sönder snart.. ska nog ta o köpa ny tangentbord oxxå :thumbup:... ska spara pengar tills tjejerna kmr ner o hälsa på mig :D.. o så ska jag spara till Thailand resa till vintern :)...

jag ha vatt o shoppat lite idag :D..

kanske ska bjuda på lite bilder ;)..

Jaag köpte ett linne typ,, ett par byyyxor.. sen ser ni en bild på skorna jag köpte....uhhm,, kom hem o käka jordgubbar med mjölk + socker...aja avsluta häär.. :D.. nite nite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0