18 Juli 2010 - What makes me feel like this..

1. Frukost 2 uhm Mellanmål sak innan lunch 3* Lunch Pommes med hamburgare 4* Mellan mål Pankakor 5: Dax att gå hem ;)

Some Kind of Superstar xD?

I don't know what it is
that makes me feel like this
I don't know who you are
but you must be some kind of superstar

Helloo :D., vet ni va jag gör`?... INGENTING.. sitter o dega xD.. ha bara sovit idag typ.. elr aa 3 timmar.. sen upp o drog till MAxi eftersom att jag blev sugen på chokladbollar m.m..  uhm,., aa dagen ha vatt typ okej :D.. i morse så va de skit segt.. inga kunder ingenting typ.. sen vid 10 blev de lite.. sen aa sket i lunchen fick gå hem tidigare :D de va najs.. hem o sov som en griis :D... smsade med *** de va kul.. alla sms jag får e roliga :D gör mig alltid glad hhaha... aja skit i de nu.. aa dagen gick fort från kl 10.. sen aa dega dega ..:D

vet inte va ja ska skriva mer xD.... ska nog lägga mig i sängen .. ah juste.. fick typ 5 sms igår då ajg låg o sov.. fan fick damp vaknade till sist o kl va runt 4 :(... de va massa konstiga nummer. vissa nummer jag inte ha sparat men som jag vet o så va de ngt nummer jag inte vem vems de e men aa sket i att svara.. blundade o sov.. hade faktiskt ljudlös på men ändå -.-".. hade vibb saken xD haha men aja... ska dra nuu :D.. hej då

btw.. märker att de e många från stholm som läser min blogg.. undra vilka de kan va =/.. haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0