17 Juli 2010 - Oh Boy, you Make me smile..

I didn't know what it meant to be alone
I didn't know till the day you were gone
That I could never feel this miserable
Without you here with me
But now I'm standing looking in the mirror
Wondering whatever happened to our love

Hellu :D.... sitter här o dega nu.. ha precis kollat klart på Romantic princess :D ha sätt den 3 gånger men ändå den e bra :D  haha..

ialf.. idag ha jag inte gjort så mkt,, DEGAT SÖNDER!.. de va fett segt på jobbet... -.-" fan.. jobba imon med sen e jag ledig 1 dag :D hohoh..

Så här såg min luch ut idag.,.. blev SKIT MÄTT!...kmr bli ett fläskberg snart :(

 

yes här sitter vi o deeega.. delade på maten.. fast han åt inte så mkt -.-".., ialf :D.

ska ligga i sängen o lyssna på musik o vänta på sms tills jag somna xD.. God antt ppl <3

 

PS: han ser inte ut så Irl.. han e sötare Irl ofc :D.. bara för han käkar elr ngt hahaa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0