16 Juli 2010 - You're my...

you're my choclätt, my sweetest choclätt Lala...






Helloo :)  Sånt här kan komma upp då jag e rastlös.. haha sitta o fota på bjrönen utanför ;) de e björn Mamman.. vid Namn RAMBO!... HAHAHA... hennes ungar där uppe om ni ser dem xD.. ( 3st)* Hitta 3 Björnar ;) * men finns ba 1 unge på bilden xD



Ialf.. yepp dagen ha vatt lite seg.. sov inte förrän kl 3 halv 4 igåår.. o gissa vems fel de kan va ?.. uhhm joo de kan man undra :D.. anyway... uhm jag stack till jobbet o dega sönder mig...  stod o vispa potatismos o gjorde pasta sallader -.-".. skit jobiigt.. gjorde massa ciabatta oxxå.. om ni vet va de e xD  skit samma här ha ni bild..

Oj dålig bild.. men typ aa sån baguette.. men jag gjorde ba med smör,salami,o ngn vit ost xD.. finns i ost & skinka med men aa lalala.. skit samma. man käkar den inte så? man lägger den i en grill typ sen käkar man.. som toast nästan :D


 

aa Anyway.,.. gjorde allt.. sen kom vi tills allader,, sen blev de  Sååås!.. elr Dressing :O

ah dressingen blir typ.. rosa?.. man käkar de med pastasallader o sallad o sånt xD.. HAHAA.,. de e gott men fatta ni hur mkt FETT o sånt de e i elr O.o!.. ABOOW säger jag.. blev äkklad då jag såg burken med majonäs o cream fresch!.. fyfeeo.. 10 KG!.. fast vi tog inte alls ofc :D

 

ialf.. mkt o gööra som sagt  då man kmr på morgonen :O... fram mot dagen gjorde jag inget spc.. satt o dega o gäspa.. xD.. fick ett godmorgon sms av ngn hemlig beundare ;)... sen fick ajg 21 WAKE UP Sms xD... Gr8... Dagen kan nog inte starta bättre än så här ;)..  de va rätt mkt folk idag :O.. shiet.. skulle ha lunch vid halv 12.. men min lunch blev kl 2 :(.. så slutade direkt efter lunchen.. men aa..

 

ska avsluta nu... vii höres :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0