14 Juli 2010 - tiiired :(

I Know you Want me ;)..




Uscch!!, e såå trött.. kom hem o e död... skit ont i mina fötter o ben :(... mina skor e smutsiga.. gr8 :thumbup: * NOOT*... ialf... de va mkt folk idag.. och aa ajg e hemma nu ialf :D sitter o chilla med lite redbull o Kakor :D.... ledig imon?.. vet inte va ja ska gööra.. typ tvätta kläder?.. hahaa... ialf.. ska nog dra o kolla film elr ngt :D..


tog Bilden då jag va påväg hem :P


Kolla Apan :D klok nog.. men vet inte va de va den ville få tag i :P haaha men den fick tag på den vita saken i vattnet till slut :D... fett coolt xD... väärsta höll i Grenen o piska i vattnet HAHA!..

Btw-- måste säga att jag e skit sugen på att festa :( hahahaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0