zzZzZZzzZZZ


aaaaaaaaaa klart jag vill.. helt seg söndags morgon -.-" föörsta tanken va..

" vilken tid ska jag tvättaa"?? =O


Ialf Uppdatering nu... höhöh

har faktiskt varit duktig o pluggat lite idag med.. ltie cepe uppgifter jag itne fatta men men... och aa jag tvätta oxxå -.-... kl 16,00-20.00 fyfeo e skit hungrig .. va nyss o handlade oxxå.. typ GRÄDDE för jag e skit sugen på VÅFFLOR =(. ska faktiskt göra sen innan jag lägger mig =)... Grädde med Jordgubbs sylt .. Gaaahh!

ska äta " Hu? Tíêu Mì " Snart.. =D... sen blir de väl plugga igen =/... tror inte de blir ngn mer uppdatering idag hahaa... ska vara vaken kl 02,00 o glo på ngn film Gala =D...

Adioooss

vet ni? jag e inte klar med min matte ään =(.. har bara 3 uppgifter kvar huhuh.... e faktiskt trött...o jag ha fastnat -.-" tror jag behöver skaffa en egen mattelärare -.-"

börjar kl 8 imon =/ jäääphla naturvetenskap SHIITT!



Kommentarer
Jockää

hahha dte r försent nu jag msåte betala 25 000 om jag ska ha min -..-"

2010-01-17 @ 14:41:37
URL: http://jockesmiile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0