Whoaaa Kiilleeen i ROOOSA !

En liten sbabb uppdatering! Musiken repläjsar min kväll =)

Asså Shiet Kolla han G-dragon i rosa =O.. FAN VA FEEEEEEET! svär DREGGLAR SÖNDER.. snygg outfit ouuff...  ha spolat fram o tillbaka minst 500 gånger BARA för att glo på han i rosa .. =O.

Taeyang
va inte så utstickande elr va man ska säga men snygg va han.. gillar sättet han går o stilen =o.. ojoj hans överkropp e snygg oxxå.. xD hahaha
Bäst jag håller detta lite diskret  Bby Kmr nog Jämföra sig med han här annas HAHAHA riktig Kaos..

Men Kolla =D... vad tkr ni Tjajjor & Killor HAHAHA ? ;)


va nyss hos en kompiss.. på en avskedsfest på en måndag? skit bra (Y)
e rätt trött nu -.-". tog inga bilder heller.. xD
Saknar Min Lilla Tjockiis LITE BARA! (A) , har inte pratat med han på hela dagen.. ringer han imon efter skolan tror jag.. Meen ska försöka sova nu.. Niite niite
Ser de som en god natt puss från dig Lilla Tjockiis..
Saknar att se dig sova som en lite Grisunge.. men ogillar när du låter som en -.-" HAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0