Whoaaa 2 skoldagar utav 5

Bilden är tagden den 13 Maj 2008 13,43

helloo.....
sitter i skolan nu och har marknadsföring B!!!! jag fattar ignget O.o!.. ska på mässa nästa vecka.. vara receptioniist -.-"...  vilket kaos..ska göra en egen MONTER.. ngn som kan hjälpa mig? -.-"...

snacka om tråååk.. jag ha bara vatt i skolan 2 dagar utav 5 (A) hihih...skämms lite faktiskt... eftersom att jag bara försover mig... måndag o tisdag va jag sjuk onsdag gick jag.. torsdag cepade min mage och idag fredag e jag i skolan... wohooo... helt mkt lääxoor ha vi tills nästa vecka -.-" kmr inte hinna med ngt fyyfeeeeo..

aight ska faktikskt försöka at gööra min lilla uppgiift,,, hörs senare.. ChingeLiing

hejsan hoppsan igen... pluggade nyss matte.. jag e helt seg på matte de taråratal för mig att kunna räkna ut ett tal -.- aja ialf.. hinner nog i samma nivå som alla andra i klassen snart =)...

har faktiskt sovit lite då ajg kom hem.. sen stack jag o gymma sen hem duscha käka sen data sen plugg .. fyfeeo.. sannolikheten döda mig och procent o enheter sträcka m.m shiet

ska faktiskt soova nuu god natt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0