Ungdoms UF Today


chingeliing


Can't help it, still miss ya, barely still kiss your picture.. lalala
vet ni ? jag va inte i skolan idag =) fick faktskt göra lite andra grejer med ett par andra från klassen och ta emot kunder i en mässa =)... lite kul va de faktiskt =D träffade på många nya o trevliga... började 11-13,00 xD,,, 2 timmar bara lite soft =).. gick faktiskt runt i mässan lite..  fanns mågna roliga saker som de hade hittat på och sälja xD.,, massage gubbe o sånnt hahaah fett....

jag hittade faktiskt 1 grej jag ville ha =).. men hade inte pengar -.-"...de va faktiskt en sån SHOT-GLAS.
från början såg jag inte men killarna ropade dit mig... jag ba wtf o.o".. sen dom ba aa detta så o så.. jag ba fan va coolt xD.. dom retade miig =(... typ... att jag skulle stå och sälja med dom.. jag typ nee -.- går runt med en namnskylt med mitt namn på shiet.. aja.. dom retaa mig lite.. fast de va kul ;).. retade tillbaka xD hahhaah

men ialf..de va en shot glas på 0,6 kan jag tro.. sen lägger man tequilla elr ngt i.. så finns de ett lock.. som man kan stänga för.. sen ska man skaka lite.. xD.. för UNDER drickan finns en lite täärning .. de står typ drick elr typ drick halva elr ngt.. lite kul =D.... elr om man ha riktigt tur kanske man slipper dricka ;) aa juste asså man ser svaret genom att öppbna locket från glaset o kolla ner genom tequillan xD.. ass shiet den va fet.,,, kostade 60 kr.. skulle köpt de till min lilla tjockiis men hade bara kortet med mig -.- kaos..

aja.. sånt häänder :D....   jag gick hem sen och käkade MAKRILL med ROSTAT BRÖÖD ! fatta va länge sen de va jag käka sånt xD... usch flera år sedan.. gott som fan när jag käka.. blev så jäävla mätt så la mig i s'ngen o sov i 4 timmar typ,. sen upp o käka igen hahaah,,, no life ♥

testade faktiskt AO´ DA`I oxxå.. de e vietnamesiskt nyår snart o ska på tempel o se hur de e .. och de verksr som om man bruka ha sån vietnamesisk folkdräkt på sig =)... de ska jag faktiskt testa på ääven om jag ser OKLOK ut xD bilder kmr ska ni se men de e länge kvar =D chilla

aja aa bärja 09,50 imon.. ska faktiskt ta o soova igen... har tråkigt... funderar på att dra te gbg o festa i helg.. men no money HAHAHA festar veckan efter =D... 2 fester på samma dag,., o såå veckan efter e de fest hos mig  ;)... fullt upp jaoo.. men vi höörs =D

ADIOOOS peepz


en dikt jag fick från en människa finns på förra inlägget xD... människan e lite konstig men men sånt får man ta =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0