Tråååk dag ...

Heeeeellloo =D

tänkte bara skriva lite kort om dagen... jag ha inte gjort så mkt.. vatt hemma o käkat... vaknade med våfflor som frukost (A) med jordgubbs sylt o glass/grädde? tjockis mat jag vet... måste bli TJOCK! xD MITT MÅL FAKTISKT xD men vet inte var deadline datumet e xD ialf... innan första veckan i Februari e slut kanske? hahaa...

ialf .. degade lite framdör daton sen stack jag till en kompiss o kolla film.. ngn film jag ABSOLUTE inte fattade.. O.o!... satt o kolla ändåå.. sen efter de satt vi o snacka lite skit.. sen stack vi till stan sen åkte jag hem xD ,...

nu sitter jag o käkar VÅFFLOR med grädde o jordgubbs sylt igen =)... ska nog ta o soova snart =D. vakna tidigt o dra mig till GBG =)



CHAO


Kommentarer
sai

VÅFFLOR med grädde o jordgubbs sylt,,fy va gott:D

2010-01-07 @ 23:40:21
URL: http://nareerat.bloog.se
Carro ❤

Hahaha Jaaa Visst e de =O hahaha



Thai mat är godare ;).. vara att de inte ska vara STARKT AHAHA

2010-01-07 @ 23:40:57
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0