Run In to The Sky.. bla bla

Hôm nay em chia tay anh nào đâu có hay
Trái tim em như ngừng đập khi ấy
Cố gắng cười để lòng anh sẽ yên bình sau này
Nhưng trong tim em đau người biết không.

( Lyssna på lyricsen )


Hallooj!...

 

Yupp.. Idag har jag faktiskt vatt i skolan xD... började 08,45 degade som fan i sängen =(.. skit lat.... gick upp sen o mamma körde mig till skolan =)... började med att vara i Aulan. lyssna på lite IV val xD vet inte riktigt va ja ska välja.. typ Matte B? sen Matte C?.. elr Naturkunskap B?..  elr ska jag skita i allt? =/.. får ändå inga betyg ....-.-"..
Tror jag måste tänka mer på saken.. ..sen hade vi inköp & Varuhantering  satt o luffa på FACEBOOK HAHA sen slutade vi, hade lunch sen samhäll o sen gympa,. sen gick jag hem (A)...

vet ni vad jag tror ? att våren snart e häär =D Fåglarna börja kvittra ialf hihih.


har fullt upp de kommande 4 veckorna...shiet danstävling lite prov o inlämningar Packa?, Gymma/Träna. Jkpg o festa.. Whoaa.O.o!..

kmr nog inte ha tid att va ute med vänner o shoppa..Åka till Gbg elr ngt liknande.. Inget Festande heller =(... får faktiskt ta o festa nuu =).. UTGÅNG ImON-KVÄLL Woohoo.. X&Y?

Borås Fetaste Klubb?.. Ingen aning men läs mer om X&Y HÄR


Aja.. slut snackat om de.. får se om jag ens ha kläder -.-"... wtf kläder? pengar menade jag säkert (A) har bar 112 kr kvar i kortet JÄTTE BRA (Y)

 


 

funderar på att GYmMA FAKTISKT =D Ska Biffa upp mig o lyfta 90 bänkar elr va man säger(A) HAHAHAH!...        (kidding). men nee ja ska bara träna lite men vet inte vad.. ajg e jäävligt lat.. kanske Benen o magen?.. o armarna =).. ska F*cking Få lite former nuu än bara fläsk form (A)   måste FÅÅ Innan jag Åkeeeeeeeer =O..

SKa BANNE MEJ LYCKAS xD och väga 45 Kg .. (Y) fett,,, väger 43 nu  Hoho 2 kg på 1 månad elr 3 veckor?.. Önska mig lycka till xD

Ska faktiskt ta o soova lite... tror jag halv sov på Samhälls lektionen.. så tråkig  kmr knappt ihåg va han sa.. men de va ngt vi skulle välja imon shiet =O måste ta reda på de.. helt efter e jag -.-"..

 

aiight Uppdatering ikväll vettja =D.. ni ska få höra hur de blev med Gymmet/träningen! HAHA om jag ens lyckas ta mig dit xD

PUSS HEJ =D



Uppdatering!.

som sagt jag kom aldrig iväg till gymmet HAHAHAAH! råka sova rätt länge... hoho får väl gå imon xD.. ha bara vatt hemma o  ruttnat.. smsade lite med en ny vän jag hittat =)... jätte trevlig e han (A) hahaha...

aja aaa ska käka clementiner o dricka mjölk sen soova xD... börja 09,50 imon.. FEEETTTT =D

ska snacka lite o tele oxxå ;).. Myys & käka cocopops elr va de heter HAAHAH!!

 



Kommentarer
van

Herreeguud, det är verkligen längesen! :O

hur är det med dig nuförtiden da? ;)

2010-01-13 @ 16:55:56
URL: http://vaantran.blogg.se/
Carro ❤

Svar: hahaha aaa skit länge sen (A)... Joo de e som vanligt bara.. mkt plugg bara xD sj då ?? =P

2010-01-13 @ 17:37:21
URL: http://chingeliing.blogg.se/
van

börjar bli lugna tider för mig nu, heelt bra ;D

inte alls mkt plugg denna period ^^

2010-01-14 @ 11:42:23
URL: http://$


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0