Om Johnny See

Namn: Johnny See
Född: 30 mars 1992
Bor: I en vila ganska långt från city i Kalmar.
Gör: Pluggar naturvetenskapliga linjen på Lars Kaggskolan i Kalmar.
Äter till frukost: Havregrynsgröt, mackor och ett glas apelsinjuice.
Bär alltid med mig: Min aino och mitt halsband.
Borde verkligen sluta med: Att ta allt för givet.
Är stolt över: När jag lyckas med sådant jag kämpat för.
Käraste ägodelen är: Mitt halsband som jag har fått av mina underbara vänner.
Lyssnar helst på: Allt möjligt oftast gamla låtar, har också en tendens att lyssna sönder en och samma låt.
Bästa film: Jag tittar helst på komedier och thrillers.
Läser gärna: Fantasy/äventyr & drama/romantik
Favoriträtt: Biff m purjolök, sushi, kycklingsallad & mycket mer.
Favoritcitat: Shit asså...
Drömmer om: Att uppleva världen.
Webbsidor jag besöker varje dag: bloggar, facebook.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0