Utskällning? * sad *

Uppdatering från nyår kmr  när jag ha fått alla bilder (A)..

Ialf.. alla Killar & Tjejer vaknar och de första de ser på morgonen e älsklingen vid sidan om.. Alla förutom jag -.-"... soov ENSAM  o ingen va hemma.. riktig KAOS!!...


Helloo...  loggade in på msn lite snabbt igår.. och.. fick väärsta UTSKÄLLNINGEN  =O.. Kaos... blev nästan blöt i byxorna xD HAHAHAA...

T skällde ut mig -.-".. han typ.. HA DU SKAFFAT EN NY =O..  bLA BLABLA..

jag ba =O.. nee?... ouff de va mkt mer ... Huhuhuhu... blev faktiskt lite lessen -.-"...


men killen ha redan tjej så wtf?.. vad spelar de för roll om jag ha en ny elr inte ? -.-"... men aa han ville träffa mej de va allt.. HAHA!... problemet e att vi bor så långt boort!.. men tiden kmr =D kanske vi träffas av slumpen?... Killen e cepe lång oxxå.. vågar inte träffa långa människor eftrsom att jag själv e SKIT KORT!..

vågade knappt träffa min Bby efter semestern :$... va tvungen o gå med en kompiss HAHA !

ialf... jag vill inte bli slaktad utav THAITJEJER IALF xD riktigt groova xD..
men seriöst jag gillar faktiskt thailändare.... deras folk e riktigt snälla... omtänksamma... Landet e extremt fint =)... Ouff ska dit igen till sommaren hade jag tänkt (A)..

förrutom att de finns massor med transa så e landet underbart =D ♥

Åhhh tänk att få åka på semseter med sin pojkvän =O... Ouff va roligt de skulle ha vatt (A) hahaha...elr kanske med sina Gamla vänner?

ialf.. igår gjorde jag inte mkt.. va ute hela dan typ xD käkade mej tjock o sjöng karoke sen sov o vakna o käka xD..

ska blogga lite om Min Unge's B-däy för ca 1 månad sen MER t.om HAHA ! ... hörs i nästa inlägg =)


Yaya Jag Bjuder =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0