Carro'Liinh Goes crazy today

haaloooo =D.....


sitter faktiskt i skolan nu o väntar på att de blir lunch -.-"... är faktiskt hungrig... huhuh... jag e snart klar med mitt projekt oxxå,, =D men hörs senare hej dåå så länge..

Uppdate

whoa vet ni .. jag hade prov kl 16,00 -.- va i skolan i 3 timmar bara för de jäävla provet hoppas de gick bra =/ jag pluggade aldrig igår :$ Lat jag vet =P... men ialf..

Pratade i tele hela vägen hem från skolan idag =)... shiet 3 timmar och 30 min =o... längesen jag snacka med ngn så länge shiet börja känna att jag blir mig sjäälv igen =) hihih...

Ialf... Killen e underbar att prata med =D helt rolig xD HAHAHA vi snackade om allt typ... Ska banne mej festa med han ;)...



Kärleken dog medans lögnerna viskar..

aja aa ialf o jag undar över en sak ?

Hur kan man tycka om/ Älskar ngn efter 3 timmar?
Varför är man otrogen då man vet att man har tjej?
Hur kan man vara rädd för sanningen?
Varför är man rädd för att säga att man har tjej?
Hur kan man bara komma och be om förlåtelse?
Tror Du att du kan komma och gå när du vill elr?
isåfall FUCK YOU !

Tror du att du kan ha hur många tjejer du vill oxxå elr? isåfall FUCK YOU!
hoppas verkligen att du ser detta inlägget ngn dag... har lust att ÖRFILA dig =)..

Lilla Gula apa.. tänk om vi träffas igen ngn gång? Hahaha

Vet du? ja ska ringa din tjej o reta upp henne så fucking mkt xD... Taskig Jag vet men nee jag ska inte göra =)..
Jag är en snäll Flikka .. hihih.... som sagt problem med killaR? vet inte faktiskt hur jag lycckas =O.. OMG!... vad e de som jag har som gör att ni gillar mig? HAHA!,, e de för mitt tröga elr? =) 

hoppas ni 2 läser detta xD.. tänk om ni börja bråka  ?? =O... jäävla Bruna apor Lika tröga båda 2 xD.. 1 likna en katt och 1 likna en gul apa =)... hahaha lite söta ändå ;)... vill ni se bild på min Nya HemmaKarl? AHAHAHA check it out =)




Ialf.. sitter med Ansikts mask nu =) vill ni se? kan fota en snabbt HAHA... Brb fan kameran cepa men skit samma =D nästa gång ;) de blir i helg med Mr. M ;)... nite nite


Kommentarer
ellen ~

AHAHAHHA är det sant babe ? :O ja , jag ville bo på ditt hotel gratis xD AHHAAHAH <3

2010-01-25 @ 18:41:39
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Carro ❤

haaha baby du e lite sen ;);)

2010-01-25 @ 20:30:02
URL: http://chingeliing.blogg.se/
<3

awww, jasså men tror mig du kommer isf reta sönder henne i know u carro ;)

2010-01-26 @ 22:42:26
carro

svar.. hahahaa reta sönder henne ?.. njaa jag e snäll flikka.. låter henne va faktiskt =)..

2010-01-26 @ 22:57:37
URL: http://chingeliing.blogg.se/
<3

haha jag känner dig väl,

haha så det e inte heller lätt att låta blir,

liksom om min tjej skulle iaf lämna mig för någon annan jag skulle klart bli förbannad,

som sagt carro i know u du kommer inte låta dem vara haha men stackars tjejen du får pila på din ex men inte tjejen för kan säga till dig att 100% tjejen vet ingeting om din ex o dig , så du få skylla på din EX som var ¨¨otrogen ¨¨mot dig :D

2010-01-27 @ 15:47:08
Carro ❤

Hahaha... Lilla du... du ha missförstått inlägget =).. de e inte min kille ja snacka om.. jag snacka om en jag träffade på en fest? aight?...

och vet du? mina Ex elr mina killar? dom gör vad dom vill =).. Älska dom mig så vet dom va gränsen är..?

och du e så jäävla feg o inte säger va du heter... Så mobbad =)... Rakt på sak



om din tjej o din tjej? HAHAHA!... vet du ajg skiter i ditt förhållande jag e inte som du som stalkar efter andras förhållande?.. snacka om rastlös?

2010-01-27 @ 18:45:48
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

DU DIN FUCKING ANONYM JÄVEL , varför kan du nt säga ditt namn för huh? Men du ska veta att vi vet att du bor i eslöv ;) HAHAH .

O vf måste du lägga din fucking näsa i blöt huh ? Du tror du vet allting huh ? Den människan hon skriver om känner du nt ens . Så hur fan kan du tro att hon syfta på sin kille??!! Eftersom du är en sån jävla stalker som du är , så råder ja dig att leta efter info först innan du börja snacka en massa skit . Fyfan du skämmer ba ut dig sj. ÄR du så jävla avundsjuk på carro att du måste lägga dig i hennes liv ? Då kan ja förstå vf ingen tjej vill ha dig :) O du är t.o.m kille , fan men beter dig som en tjej. Fucking omogna jävel :S

2010-01-27 @ 19:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0