Långa dagar o långa nätter -.-"

 

Häälloo !

Vet inte riktigt va ja ska skriva -.-":. har bara varit hemma i

dag typ. nyser, hostar,snorar.. riktig kaos asså.. fyfan... skit irreterande xD snacka om att de va kallt idag ?....  fan ha svårt för att sova tidigt nu -.-".. o orkar inte vakna kl 7 shiet. kan inte sova om nätterna får verkligen damp.. la mig vid halv 12 igår kan jag tro.. sen låg jag i sängen o aa rulla runt fan -.-" blev hungrig runt 2 tiden så gick till syster o fråga om hon skulle äta.. så stack vi till köket o käka degestive kex med 5 kg smör o ost på (Y),,, 1 kopp te oxxå samtidigt som vi snacka i tele... de va kaos..

xD satt o läste denna artikeln.. låter helt äkkligt =O

Oj hittade inte artikeln nu -.- men ialf de handlade om klimaatförändringen? typ att björnarna inte har mat så de får äta upp sina egna ungar.. wtf låter cepe -.- ska se om jag hittar.. letar för fullt här..

Läste nyss denna.. fan as gullig hund ?.. Världens minsta antagligen ? Läs mer HÄR

Yeepp ha inte mkt att skriva alls fan.. skit tråk.. hörs väl ska nog dra o duscha =D   uppdaterar nog mot kvällen ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0