L for Love And L for Lies ? Wtf

2008-2009 ett härligt åår



En Låt jag fick Från Lilla Liing =)... påminner mig om dig faktiskt för de sättet du pratar e helt gulligt (A) haha

Igåår hände ngt jag inte hade förväntat mig.. De va inte meningen att detta skulle hända.. men de e ett minne,,, känns tryggt när jag vet att du är tbk till mig...♥ hände faktiskt både srgliga saker och roliga saker.

Vet ni.. det är så mkt saker som jag ångrar... såå mkt.. mkt saker som jag inte ville se. jag insåg aldrig va jag hade förlorat. omgad.!... men de som har gått har gått.. nu förstår jag hur vissa utav er känner =).. ska tänka på de till nästa gång.



Kärlek?

Är det verkligen riktiga känslor någon har om de väntar på ngn i 1år o ett par månader? men som inte ha sagt ngt om de förrän nu? är de värt att chansa? alla förtjänar en chans för att bevisa vad dom har att ge?... men ska man verkligen ge alla chanser då?..vet inte ger man chanser så ger man, men får man någr chanser själv? eller är det så att man själv blir sårad?.

Äkta kärlek? har aldrig fattat vad de innebär egentligen.. de kmr jag säkert göra ngn gång. vill inte veta vad kräelek är.. nee jag vill faktiskt inte veta ..men ändå kmr känslor fram när som eller om man ger ngn en chans?
Är det trovärdigt att man kan älska ngn på 3 timmar?
eller kanske tro på kärlek vid första ögonkastet?

Jag har ingen ångest inom kärleken, kanske ibland eller vissa gånger/tillfällen...men varför har jag de med vänner?  Vänner och förhållande? vad ska jag välja? vänskap varar längre säger dem. är det verkligen så?
hur ska jag kunna veta vad jag förtjänar och inte gör?... WTF

Vet ni?... jag har insätt att jag ha fått bättre tålamord =) HAHAAH... de e faktiskt sant =) känner mig lite stolt hohoh... brukar ha kort stubin i vanliga fall xD

Vet du Min Lilla Elektriker?

Det var kul att träffa dig på Discot i Valand.. blev glad av att bara se dig.. har alltid tyckt att du är rolig att va med os.v men vad hände? vf tappa vi kontakten? de finns väl ingen anledning. visste inte att du hade kännslor för mig och visste inte att du fortfarande väntar på mig.. blev schockad.. riktigt schockad.. trodde du skämtade med mig som du alltid bruka göra.. men neee du var allvarlig. men ändå på ett roligt sätt.
Vi kanske borde börja om du och jag?. så som de va förr kanske ? =)..

Vet du Min Lilla Gula Apaa?
Vi känner inte varandra och gör inte din tjej besviken... jag vet att du ser detta och jag vill inte att du ska bli sur på mig för jag säger sanning. du är lite rolig..jag vill ha mer tid att tänka .. och vill ha kvar dig som ngn rolig vän jag träffa på en fest hahaha... gubben vet du? du kan inte ha många tjejer på 1 gång de fungerar inte.
du kan inte få allt du vill ha
hoppas att du förstår nu lilla gubben =)

Vet du Min Lilla Liing?
Jag vet att du alltid vill ringa mig xD fast har adlrig vågat prata-.-" men när jag pratar med dig känner jag mig glad. vi gillar fotbolls spel o bilspel HAHA  vi gillar att bråttas ;).. båda är trööga? finns de ngt mer kul?
Jag vet att du e rädd för Min bror men ändåå han e min bror? hahaha. ialf du gör så jag känner  att jag e mig själv igen =)


Jag med mina komplicerade meningar och ord.. förstår ni ngt? hahaha
aja de e ialf ngt jag funderar.. som jag vill se som en gåta Buddah har gett mig fyfeo.. elektriken,gula apan och min lilla Liing .. ni e dem som finns för mig nu =)..

Nyponsoppa du e den gulligaste som finns ^^,

finns mkt jag vill säga =) men de jag vill säga ut just nu e de jag ha fått ner på bloggen .. ibland känns de bara skönt att få skriva va man tkr o känner istället för att sääga de till ngn ... jag med mina
SATANS Killproblem..-.-" tänker alltid för mkt.. e rädd att sååra ngn =/.. kanske får ångest igen? ahha



Tur har jag Min Fru TOMAT med mej hela tiden :)... Adiooos


Kommentarer
<33

oj gjort slut med din kille ?:O

oj oj oj oj

2010-01-26 @ 22:36:16
carro

svar: ahah gjort slut ?? =O

2010-01-26 @ 22:58:50
URL: http://chingeliing.blogg.se/
<333

awww , håller tummarna att ni kommer väl tillbaks tillvarandra , eftersom ni gör ju slut hela tiden :D

2010-01-26 @ 23:12:52
carro

Hahaha hålelr tummarna ?.. de gör du säkert.. du verka gilla honom =D ta han om du vill jag ger han till dig ;)..



och nej vi har inte gjort slut måånga gånger alls..

2010-01-26 @ 23:19:20
URL: http://chingeliing.blogg.se/
<33

haha jag gillar honom?

jag gillar dig var det ju :O



seriöst ,

jag skojade bara :O

trodde inte att det e sant ... skojar du med mig?

2010-01-27 @ 00:12:11
Carro ❤

svar... Jasså?.om du gilla mig vf håller du då tummarna att vi bli tlsm igen ?... tänk om vi inte ens ha gjort slut ^o).



skojjar med ditt huvve -.-"

2010-01-27 @ 13:30:15
URL: http://chingeliing.blogg.se/
<3

för att du gillar honom ju?

liksom kan ju eran historia det e df, jag säger ju så,

haha seröst carro lilla :P

2010-01-27 @ 15:42:11
Carro ❤

Hahaha tro vad du vill... va kul för dig att du kan hela historian då.. vf kan du då inte säga ditt namn ?... e du så jäävla rädd för att säga ditt namn elr? =)

2010-01-27 @ 15:43:20
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0