Kate's 3 Års Daaaaaaag ♥


Helloo Peepz (A)

Hennes Favorit  Sång (A).. elr låt när hon ska gå o lägga siig ;) ( Kort Låt.. fortsätt med denna om ni vill ;) )





Hittade lite bilder från Gullungens B-däy.. hihi hon fyller 3 år =)... tänkte blogga lite om de faktiskt (A)...

Uhm.. november? ETt bra tag sedan..Men ialf, jag o Mark åkte tlsm till kalaset.. o träffade hela gänget =) . vi va där o käkade... hälsade på alla o pratade lite hit o dit... han tyckte nog de va tråk elr ngt men men xD...  vet inte riktigt va ja ska skriva mer xD.. men aaa  jag köpte ett sånt memory spel. med hello kitty o han köpte en spargriis xD  bilder kmr här.. de förklarar nog mer =D


Haha... uhm aa lite blandat xD


Jag Matar en Liten Bebiis (A)


Grattiis Till diig Älskliing ♥
Bilden va konstig,,, denna e nog bättre? bara att vi ser LAMA ut xD



HAHA Jag vet vi dödar xD..kolla hennes ansikte =O HAHAA stackan
♥ älskar dig gumman lilla =)

Hoppas din dag va undeerbar gullunge.. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0