Yepp 2009 ett bra år elr?

2009... saken e baxxad ifrån Winnie (A)
Lite efter e jag.. glömde bort den här saken totalt under nyårsdagen HAHAHA!...


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
aa Mkt faktiskt xD
2. Höll du några av dina nyårslöften? vet inte om jag hade nåra? lever livet =)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? aa faktiskt xD Grattis till dem =)
4. Dog någon som stod dig nära? uhhm nee tror inte de?
5. Vilka länder besökte du? Vietnam =)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? aa Mkt Mkt.. KÄRLEK & VÄNNER ( SINGEL)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Whoaa Många typ 14/2-09 hela semstern
8. Vad var din största framgång 2009? Typ?.. Fått mer Tålamord inom Kärlek?
9. Största misstaget? OUFF 1 ÄNDA xD MEn ändå lever livet =)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaa sjuk ha jag nog vatt
11. Bästa köpet? Typ.. inte en blekaste aning
12. Vad spenderade du mest pengar på? MAT!. Buss/tågbiljätter--> vietnamresan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Aaa Mktt =D vissa personer men de menar nog inte de dom säger.. riktigt kaos
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? typ Last time,I Hate Love, Chi la Qua Khu, Died in your arms, why would i ever ?.m.m
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? uhm 2008 levde jag livet =).. helt roligt.. men jag va en olydig flikka (A).. 2009 va ettt lite bättre.. typ jag mognade till pga av en person.. han fick mej att få lite vett i huvvet (A) Vietnameser e lite KAOS
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgås mer med vännerna innan jag vet va kärlek e? vet nog inte riktigt än heller men ändå xD vill inte ha ngt med kärleken att gööra xD
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Typ..inte kämpat så mkt för kärleken i onödan (A)
18. Hur tillbringar du julen? Uhm va med Mark & Hans familj
19. Blev du kär i år? Uhm kär o kär?.. a 1 gång innan 2009 och 1 gång i slutet utav sommarlovet 2009
20. Favoritprogram på TV? vet inte? HAHA
21. Bästa boken du läste i år? läser inte böcker (A)
22. Största musikaliska upptäckten? uhm??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag Minns inte va jag fick?.. typ Vakna upp o se Baby's ansikte =).. men ändåå ngt jag inte vill vara med om igen -.-"
25. Något du önskade dig men inte fick? aaaaaaaa TVÄR MKT
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kaos.. liten kalas för mina nära o kära
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? aaaa MKT xD
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha RUTTEN?.. 2008 bättre =)
29. Vad fick dig att må bra? Mkt o många grejjer,händelser, personer. nämner inga namn men ni vet vilka ni är =D
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kändis?... INGEN ANING HAHAA
31. Vem saknade du? en viss person =/.. saknar faktiskt många.. men saknade 1 person mest.. huhu
32. De bästa nya människorna du träffade? Ouff träffar inte på nååra längre xD... börja bli mobbad..förhållande hit o dit sen kille på G hit o dit... Regler o anpassa sig hit o dit.. hinner inte riktigt med mina älskade vänner 2009 xD kanske e för jag färgde mitt hår svart? HAAHAHHAA
Ne men ha mina nära o kära.. ni vet vilka ni e =D...

Bättre FÅ vänner som e äkta än MÅNGA vänner som e falska aight ?



2009 kortfattat.. Då och Mina Mål under denna terminen =)

Familjen
: riktigt mkt o MÅNGa KAos problem.. ngt jag faktiskt inte vill prata om -.-"... men aaa men nytt år nu o hoppas på att allt löser sig =)..

VÄnnerna:
de kmr och går.. jag vet inte riktigt.. ha börjat glida isär mina roliga vänner =O... byter mobilnummer o sånt varje månad -.-"... tror jag måste ta kontakt med dem igeen snart =)

Kärleken: aa Den kmr o den går oxxå... de som e bra,, som tar ansvar o tar hand om mig,, Pengar? laga mat? NEE NEE jag vill inte ha dem -.-".. men konstiga kilalr som e stränga o håårda.. tröga? fattiga omtänksamma`? mm sånna dras jag till? även om jag vet att de inte kmr fungera så vill jag ändå umgås med dem?
ibland e de så trööööööga så man skrattar åt dem =)

Mååånga fina och roliga minnen under 2009 även om jag inte hade kille HAHA!

skolan: aah.. ha vatt en riktig kaos inom studierna oxxå.. HAHA kmr ingenstans o cepe mkt frånvaro xD.. bråkar med lärarre?... ouff... mkt  att ta igen nuu -.-"... ska verkligen kämpa =) elr aa kanske inte värsta mkt men kanske en del så jag får VG i de flesta ämnerna xD.. försöka att fjäska mer för lärarna kanske? AHAHAH

Fritiden: Ojoj.. hemma ? ska nog ta mig i rööven o jobba... HAHA kmr inte ha pengar till RESAN under sommaren =(... ska nog ta och plugga på körkort o funderar på att böörja dansa igen =)..

Livet / Övrigt: Försöka att sluta DAMPA!.. vet inte va som ha hänt med mej.. blivit damp unge.. skriker som en jäävla handikapp ibland -.-"... ska försöka att bli mig själv igen.. =) Mej sj som år 2008 =D Ouff livet lekte för fullt =)... nuu e de bara kräeleken som dödar... vet inte ens vf jag ska tänka på de så tidigt ? jag e fortf ung ju? HAHA!...Mkt BRÅK inom KILLAR o problem hit o dit,,, Ouff... ska försöka skita i allt o göra de som jag själv vill =).. sätta egna beslut  o hålla mig till dem xD..

tror de va allt? hahaa


Kommentarer
Umbrella

wish u a better year carro! snor detta från dig med huh!

2010-01-06 @ 18:10:53
URL: http://nothingbutlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0