i'm goin to school

God Morgon.. Ngn Låt jag lyssna på när jag fixar mig =D helt FEEEEET


OUFFF SSÅÅ TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!! o
rkar inte med skolan Jaaag SVÄÄÄÄÄR!...:@,,,,,, vill SOOOVA i min varma sääng =(... så kalltt fan... Usscch aja aa sluta nog 14,40 idag o har SVENSKA B som sista lektion OHHH DÖDA!  vår nya shcema SUGER !...  ska lägga upp bild på mitt schema sen när jag kmr hem -.-"... kmr försent nu oxxå.. fyfaaaan.... KAOS....

HEJ DÅ... UPPDATE när jag kmr hem.. fan logga in igen nu.. går på nästa lektion (A)


Aboow.. e tröttt  Kolla Mitt trååk schema.. !! =O blir trött så fort jag bara kolla på den -.-"

Clicckk...


okej bra början på en uppdatering?... HÖHÖ.. ialf.. jag sket faktiskt i skolan idag... kände att jag ville vara hemma 1 dag till.. snorar som ett cepe...  blir nog bättre imon.. har säkert redan massa läxor  -.-"... blir trött på skolan .. SHIET !! VILL TA STUDENTEN SÅ SNART SOM MÖÖÖJLIGT..! så mkt lääxxoor =( .. ialf... ska försöka att plugga på nu sista terminen... ska fösöka att jobba oxxå -.-":. spara pengar till sommaren =D,,, aa juste  Skar mig sj i handen idag -.-".. inget kul.. de svider som satan ='(...gillar inte stoora knivar  huhuh.. men men...

vet inte riktigt va ja ska skriva nu =p... funderar på att skaffa en tatto =).. skulle gärna vilja be älskling hjälpa mig att välja.. men man vet aldrig när vi reser tlsm =/...  lika bra att ta i sverige, men vet inte =/... kollar på bilder o skit på nätet men hittar inga som jag vill haaaa HUHU =(.. men skriver mer om tatto en annan dag... (A)... mer detaljerat vart jag vill ha o vad för sorts motiv elr bild =)...

Helt OK.. men inget jag skulle vilja ha -.-"... ngn som vill leta bilder/motiver till mig?.. skulle vilja ha vid svanskotan? höftet elr va de heter -.-".. elr vid äggstock saken... elr på axeln?.. vad tkr ni?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0