ไม่รักเธอ HAHAHA!?

baby stop playing around with me
there ain't no time to play
if you want me to stay
baby you got to show me




Hallooj..
Kan börja med att kortfatta lite? e skit trött.. ska upp o jobba imon ='(.... börjar 10 HAHA.. ändå..
uhm jag ha rest runt lite =D.. träffat på gamla vänner typ.. men aa inte så viktigt att lyssna på de xD... va i Gbg oxxå.. de blev en jäävla shopping 8-)... men men ,.... hade en jätte sööt BJÖÖÖRRN som Fick gå runt o bärapå mina saker AHHAA ÄKTA GENTLEMAN glömde Paya han 50 Kr =O.. får göra de när jag ser han nästa gång hoho.. känner mig dum nu HahA... ialf.. va med andra oxxå men ha så dålig Mobilkamera så sket i att fota xD..
här får ni se lite =D



yupp.. ska lägga mig nu tror jag?..

BTW:  FAN VA JAG GILLAR THAI ♥ Vissa av er är så JÄÄÄÄVLA SNÄLLA önska jag va Halv THAI faktiskt =),,.
Aja Niite niite

aa juste ha tagit lite egobilder =D... wanna see?...aja för dom som vill (A)



bilderna runt om den stora bilden.. e ett par dagar gammla? typ 2?.. den stora bilden e taget kl 23,22

ok fler ego bilder kmr nog HAHA!.
Menar allvar nu ska soova HAAH god natt ,( sagt de 4 gånger nu typ..) ska bara äta munkar (donuts ) elr va de heter.. o dricka julmust o mjöölk =D ♥


Kommentarer
E.n

hehe du liknar redan en thai ^^

2010-01-08 @ 01:17:00
Carro ❤c

haha jassåå de tkr du..=p tackar... men de saknas bara språket (A)

2010-01-08 @ 01:19:31
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0