Fredag Och Masssa Mys Pys ♥

Aallååå =D     Kliick klickk ---> dansar till denna låten o fixar mig samtidigt.. ♥

Eh fyfan måste sääga att KILLAR I SKJORTA O VÄST E SÅ JÄÄVLA SEXXIIGA .. FUCKING DÖR FÖR DOM HAHA

T.ex Tae YANG OUUFF
bara att hans Ögon e fula xD



hihi..fick faktiskt lite damp ryck igår -.-".. satt o plugga o fick minst 30 samtal =O ABOW!..

iakf.. jag va faktiskt duktig o åt frukost idag =)... käkade müsli o RÖD mjölk =)... ha faktiskt lovat mig själv att dricka MKT RÖD MJÖLK såå håret vääxer snabbt o att ja ska bli tjock -.-".. lycka till säger jg till mig själv Hihih

WHAOAOA...DAMP!... vill ha långt håår =(... vill ha tebaka mina lockar Huhuh... ser så jäävla liten ut med platt hår -.-"... dax för mig att börja beté mig som en 17åring HAAH!.. if i can (A).. så som jag fular mig men men =D

börjar faktiskt bli lite hungrig igen.. ska nog käka innan jag drar =D=D.

snacka om att de e mkt snöööö på vägarna -.-".. hoppas pappa kan köra den jäävla bilen elr så blir de väl jag som får köra resten av vägen till ,,,, !? hahaha. aight ialf.. Bilder o skit kmt väl under söndagen hoppa jag elr senare?.. tar tid att lägga ihop bilderna faktiskt -.-".. längre än vad ni tror HAAHAH!...

aja ska faktiskt dra mig o spela fotboll ikväll kl 20,00 =)... fyfeo längesen snacka oma tt mitt FLÄSK kmr DINGLA & Dallra som fan .. men de får Killarna faktiskt Leva med HAHAAH!... fotbolls turnering under Påsken då =).. HOHO..


Shiet vet ni? alla ♥ Dag snart =O... måste spara pengar HUHUHU...... Aja ska faktiskt dra o käka ngt nu o så aa får vi väl hööras? haha.. ska faktiskt leka biff idag kväll o imon =).. ska flytta ut alla möbler o skit OMGAAAAD! BAHA..
önska mig lycka till jao ;).. Kyssar

ska ta ett foto nu o bjuda lite på mig själv TYP!... inlägget ser lite tomt ut =O,..oj bilderna får ligga längst upp AHAHA


btw.. kanske kmr tomten o GästBLoggar ;);)


Kommentarer
van

du är så söt! =)

2010-02-01 @ 13:11:14
URL: http://vaantran.blogg.se/
ellen ~

haha du är så söt gumman :) vart bor du nu ? :o <3

2010-02-03 @ 11:49:55
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Kim

Haha! Vad är detta? Ett skämt? :)

2010-02-03 @ 12:25:51
URL: http://kimmi.blogg.se/
Carro ❤

Van & Ellen Tackar snyggingar.. bor lite överallt HAHA



Kim.. Vilket menar du skämt? hela inlägget e bara skitsnack.. en del e nog allvar =D

2010-02-03 @ 13:46:41
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0