Vad ska jag göra för att få STORA LÅR?

Ojj ojj vakna nyss snacka om trött -.-" ska dricka lite mjöölk nu så jag blir tjock,, kan berätta att jag ha jobbat idag.. occh.-- e skit trött.. köpte 2 par byxor o 1 linne.. ska köpa 1 linne till imon o lämna tebaka 1 byxa elr byta storlek ? HAHA...asså kan inte knäppa byxorna -.-.. köpte 2 olika storlekar den mindre storleken satt vädligt tajt men kunde INTe knäppa.. den störe storleken satt bra =D fast satt tajt vid magen -.-".. köper jag en större storlek sitter de löst vid benen de e fult..

ÅÅHh.. VAD SKA MAN GÖRA FÖR ATT FÅ STORA LÅÅR?

bjuder på Lite ego bilder =).. kmr inte ha tid attt ta foto då skolan börjar =o.. haha

jag vet att jag ser TJOCK ut.. men IRL e JAG SMAL SOM EN PINNE! xD

ha på mig den nya tröjan jag köpte o byxorna (A)( Köpte IGÅR) ... de vita linnet e gammal TYP.. aja bilderna tog jag i morse innan jag skulle till jobbet -.- hann inte sminka mej.. fick göra de där boorta HAHAHAHA!...





Kommentarer
sofia

hehe ät mkt :P

hehe hur lång e du'?

2010-01-09 @ 02:14:47
Carro ❤

Haha Jag Äter för fullt.. brar snabb mat o mkt kött.. skräp mat helt enkelt =P..

typ 160? riktig kort HAHA!..

2010-01-09 @ 14:14:38
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

HAHAHA du är fan trög , ja vill bli smalare o du vill bli tjockare :o AHAHH ommgg po taaayy!!

2010-01-10 @ 13:16:22
Carro ❤

Svar; hahaha.. Diiana du e kaos.. du e bra så som du e -.-"... Min a BEN e som PINNAR fyfeeeo ! måste göra ngt.. underar på att gymma fast bara cykla sån cykel HAHA

2010-01-10 @ 19:31:30
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0