En Del av mitt Jullov ☼

Helloo.. Börjar med en välkomst bild ?(A)

bilden va tagen precis innan vi skulle till festen =P

I Wanna Love Yaah Lala ♫

aa som vissa av er vet så har jag vatt nere i sööödra Sverige =P... hade riktigt kul fest o mkt mat o vänner =D..
jag har inte så mkt att skriva faktiskt.. skriver en liten truddelutt under bilderna ;)



Haha vi/ Jag är på väg till festen =)


vägen va lång -.-.. men vi kom fram till sist =D  blev våldtagen direkt då jag kom =O


hoho Tåårta o presenter =D

Bilder 2 dagar efter kan jag tro xD... hade inget o göra så vi stack ut o tog foto AHHAa vi hade en kamera man med oss oxxå ;))



Den snöängel bilden.. snacka om att jag FRÖS =O... fick snö på magen o bakom ryggen =(..

önskade att Bby va med mej HAHA skulle retat upp honom (A) typ lagt mina kalla händer i hans trööja elr kastat snö på han ... slå vad om at jag kmr dö (Y)

Ialf Längst ner till vänster ser ni mej o KameraMannen MOAHAHA vilken skillnad va..
helt LITEN E JAG xD





Yaapp.. Ibland måste man kunna bjuda på sig sj HAHAHA... visst e de romantiskt ;)



Hahahaha Bjuder på den första bilden högst upp till vänster HAHAHAHAA....  den bilden med mina glasögon.. väntade på bussen för att åka hem =(... 

de va nog slut haha gjorde nog mkt mer.. men orkar inte skriva så detaljerat..hoho lat ni vet.. men ialf.. kunde INTE sova i hennes rum,.. shiet HELT VARMT HELA TIDEN!...

låg o sms till kl 4 halv 5 på morgonen sen sov jag.. HAHA.. hennes moster väckte mig för att hon ville bli klippt!.. okej så vaknade helt död o typ 7 kg dreggel runt munnen säkert... klippte topparna eftersom hennes håår va rätt tunnt.. våga inte klippa mkt.. hon vill permanenta lockar oxxå =O... ville skratta sönder men vågade inte (A)... hon ha rätt kort håår o tunnt.. o tappa mkt hår hur ska man lyckas att permanenta?.. hon kmr tappa all hår 8-)..

Ialf,, uhm.. jag åt som en griiis =D.. fan va goo mat hennes mamma gör.. svär ouff.. käkade typ hela tiden (A) hahaha...aja... de va nog allt elr aa lite mer detaljerat än innan HAHAH! 

orkar inte skriva mer... skola imon.. ska försöka soova tidigt med o vakna -.-".. kaos vet inte ens vilken tid jag börja o vart jag ska vara ?...måste ta reda på de.. HAHA!

Aiijjt.. Cyaa Peepz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0