new mystery

Hej rymdvarelser!
Jag kan börja med att säga att denna person som skriver detta inlägget nu är inte den ni är vana vid att stöta på. Frågan är då, vem är denna person? Jag är nog ganska okänd, eftersom jag inte brukar skriva blogg, detta är faktiskt första gången jag bloggar!
Men här har ni mig i små detaljer; jag  presenterar mig själv som en glad och sprallig liten kille med asiatisk bakgrund som bor verkligen åt helvete och då menar jag verkligen åt helvete, för helvetet jag bor i kallar sig själv Kalmar. För den senaste perioden av mitt liv har jag lärt känna underbara människor runt om här i Sverige! Och då kan man undra varför jag anser Kalmar vara helvetet? Jo, om man går i djup analys kan man argumentera detta i en mening: Om de människor jag har lärt känna är ljuset så är kalmar neger.
Här har jag bott i hela mitt liv, föddes här, är bunden här tills jag tar studenten antar jag, har haft en tanke om att plugga utomlands och då i england med mina kusiner, men jag vet inte om jag är redo att ta ett sånt stort steg ännu. Får avakta lite och se vad världen kan ge under tidens gång.
Jag vill verkligen ut och utforska världen och se vad den har att erbjuda, om mediernas uppfattning och tolkning överensstämmer med min, men jag är en sån som inte går på någon annans uppfattning utan jag bygger min egna uppfattning om allt och alla.
Vi får se hur mitt liv kommer glida :)
// j.s




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0