Bara för att COMVIQ KOMPISS RÄDDAR MIN DAG

 

Tuddeelooo !!

vet inte riktigt hur jag ska börja -.-":.. men aa kan börja emd att jag vaknade  lite o så aa börja skolan kl 09,50.. fatta ni att jag försov mig elr? O.o"... tog på mig kläderna o sånt sen fick jag VÄRLDENS KRAMP I MAGEN ! =O,,, PAIN IN THE ASSS!!:..
Ouff fick riktigt ont i magen så la mig i sängen helt dööd.. STEL oxxå dessutom -.-"... skulle gå till vårdcentralen o fråga om gris spruta.. sen samtidigt fråga vf jag får så jääävla ont i magen?.. anolexia kanske? :O

aja måste säga att jag har COMVIQ KOMPISS IGEEN =D.. WOHOO..
fatta va tråkigt de e en HEEEL dag utan sms? aboow.. jag hade Amigos för de e billigt att ringa utomlands.. trodde de va värsta bra o sånt men de visade sig att jag inte behövde skaffa de... helt onödigt -.-"... pengarna tog slut i morse,,blev skit GLAD!.. HAHA
låg o snacka i tele i 2,3h igår... o fick massa sms samtidigt.. =D en underhållande natt.. pratade till kl 02,17 typ.. sen somnade jag efter 3 minuter xD. när jag sedan vaknade för att se om jag hade fått svar.. så hde jag fått 6 sms =O... inte dåligt.. jag lååg i sängen o svarade xD fast pengarna tog slut sen så kunde inte svara mer HAAH !...
Skulle ha dött utan mobilen & kompiss


Och vet ni vad? jag köpte inte kompiss själv? haha fick de av en kompiss Hohoh =D 75 kr faktiskt (A)... jätte snällt (A)...
ååhh om 2 veckor e de dans täävling.. längtar lite faktiskt :D... fast prov 2 dagar innan -.-" Kaos..

uhm va ska  jag skriva mer?... joo jag skulle vilja ha en snickare o en elektriker hemma hos mig nu 8-)... min eluttag sak e cepe -.-".. blir arg o jag vill ta bort min spegel ?... hur fasen gör man de?.. skit trög e jag när de gäller sånt häär..oohhhh blir alldeles ARG !.mitt rum är helt möörkt -.- ensamt oxxå.. måste ta o köpa en ny lampa o sätta upp den---. hahaaha.kom faktiskt på att jag fick lite el lektioner då jag va hos en kompiss.. ouff helt fet e han .. han e bättre än min Lilla Tjockiis t.om HAHAAH! skrattade sönder.. han ha gjort klart hela 3:ans arbete typ fast han bar går i 2:an .. lite skojj ;)..

Ngn elektriker som vill komma o hjälpa mig ? xD


aa men ja ska försöka att sluta snacka skit nu.. ska fortsätta med min städning..hör av mig ikväll kanske =D...

uppdatering..!
oh shiet... orkade inte städa mer sen.. stack o käkade sen skulle ajg gymma med orkade inte de heller så ha vatt hemma... e rädd att jag får ont i magen igen =(... kmr kmr tro jag e trög om jag sitter på marken ..8-).

ska dra ut snart.. ska börja fiixa migg =D... får se om ajg hittar kameran o fota.. för min mobil kamera suger ..  aja... ska hem o soova sen så inge UPPDATE =D.. de blir imon ;)...
chingeLiing






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0