090116 ♥

Helloo


denna låten och den låten i slutet påminner mig om...? ;)

Vet ni vad?..jag ha bara sovit idag sov o vakna sov o vakna till kl 15,00 typ sen duscha o hade hårinpackning,, sen kom  Akira Phan JR så jag ha vatt med Apan idag  =) . fast de va nog bara på 1,30h. vi handlade tlsm o vi bråkade som vanligt (A)... riktigt MYS! när Apan stack hem så fick jag gå hem ensam o så..-.-".. de blev kallt sen när jag kom hem käkade jag... sen tänkte jag plugga lite.. men de blev inte av... fick ett sms o jag ringde upp Personen.. de verkade viktigt o de va de =).. men de gick bra sen.. pratar fortf i tele (A)... människan äter TÅRTA ÅT MIG =D  snacka om att de va länge sen (A)...åt smörgåstårta under nyår bara xD hahaha alltså 2 veckor sedan typ? hahaa

Vet ni vem denna Sort av kaka påminner mig om?..ledtråd ha ni på rubriken oxxå (A)
sitter och äter kakan nu =p

uhm... för 1 år sedan just igår men idag oxåå alltså hela helgen.. jag va boorta, jag smet iväg med vänner för att festa med speciella vänner =).. här kmr en ledtråd till xD



avslööjad typ (A)

ha pratat i tele 3 timmar nu =) Med Fru HAHAHAAHH! Minne =)
tror ja ska plugga lite hahaah


Lyssna på denna oxxå om ni vill.. gammal jag vet men fortf ettt Minne ;)

God natt ♥ älskar mina minnen från 2009. mkt som jag ångrar oxxå =(



Kommentarer
diana

wtf , människa??! HAHAHAHA :o

2010-01-16 @ 23:44:25
Carro ❤

vad har jag gjort? HAHAAHA

2010-01-16 @ 23:45:01
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

o fru? HAHAHAHAHA :o faan din apa xD

2010-01-16 @ 23:46:42
Carro ❤

hahaha är du inte de då ;) ;)

2010-01-16 @ 23:47:06
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

HAHAHHA din fru? ahahah :o

2010-01-17 @ 14:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0