Suck & Blow at my Place ♥

KLICK KLICK .. Party stämning Jaao :cool:

1: ( everybody hit the floor )

2: So Fine

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aight nu kmr inlägget om helgen :)

Aja.. i fredas började de med att Ted kom.
Lördag Alla kom.. och jag tog med mig ungen till stationen för att hämta 3 pers.. :)  aja aa ska lägga upp bilder istället HAHA

uhm.. när alla ahde kommit så chilla vi lite och käkade :D.. de va väl Ok fast jag va itne sugen på att käka.. de va fett trångt haha!...Min Familj fick lära känna 3 nya personer :) Ted,Nina, & Kittipong. hoppas att ni gillade dem ;)

 

Bilden nere till vänster fick jag en försenad Julklapp.. De va inte meningen att göra dej lessen under julen.. va tvungen att hjälpa Mac att tvätta -.-" aja... vi träffades på discot ialf :) hihi men tack för presenten gubben .. jätte snällt :blush:. man ser inte ens nallen -.-" de va en Miranda Nalle med paketer i handen ;P ska se om jag hitta ngn bättre bild sen.

 

haha den bilden på mig ungen och Mark... vi sa att ungen va vår till Kittipong.. vet i fan hur han regerade men de va kul ialf HAHAH!... syrran kom med samma komplimang idag -.-"... Och ne jag tkr inte att vi liknar som en familj ? HAHA vi bråkar som djur ♥

 

vänstra bilderna e dom som va ute o förfesta typ. dansa o grejjer medans Högra bilderna e vi som satt inne i mitt rum o chilla :).. haha Pittipong och Mark spelade poker och den som förlora skulle dricka 1 glas.. Pittipong förlora men vet inte om han drack HAHA!...

aja sen gick vi ut o dansa vi med ;p..

 

haha bilderna uppe körde vi " Bai Cau" elr hur de fan stavas.. o så körde vi 007. HAHA!... Kittipong deckade som sagt o Mark han va ju så snäll så han kom in o hälsade på killen ;);)

shiet ni skulle se.. efter att vi spelde stack alla ner o tog en cigg. haha kittipong va helt borta HAHA han låg på 3.dje våningen i ett hörn o snacka i tele HAHAAHAHAH! han ringde runt o bad ngn köra hem honom Aboow.. helt söt va han. haha fick bära upp honom ttyp.. 2 tjejer oxxå HAHAHA!.. sen han sa till mig att prata med ngn.. jag typ

hallå?
hon b aa hej ajg ba vem e de ?.. hon ba aa Liing elr ngt.. jag ba aha aa okej.. höhö hon ba aa försök att fixa så han sover hos dig idag jag ba aa lugnt.. jag ba eh e du hans tjej elr? hon ba aa typ.. jag ba wtf?. HAHAH! jag ba okej

men. han håller på med ngn annan aboow killen e gullig på riktigt HAHA!

haha här ser ni SUCK & BLOW haha de va fett :D as kul haha garvade sönder mig... vi hade köpt lite cider och öl och Absolute mango och redbull och 2 barcadi melon och äpple! hahaa :thumbup: aja vi klarade oss ialf inget blev över ;).alla blev väl lite lulliga? hahaha... aja de va en skön stämning,.själv blev jag lullig jag med men jag kunde ialf springa i trappor ;) HAHA

 

haha sista innan alla gick o la sig.. de va fett hahahaa...shiet,,, all alkohol tog slut xD och nu tog nog historan slut oxå... hahaha... elr aaa vi va 4 som sov i varje sovrum typ.. o 1 i soffan.. shiet de va kaos Ka thang gick ut o in o aboow *chot chot chot* hela tiden HAHAA,..lite roligt ändå men ajg va trött de va jag xD

 


 

Söndag: haha alla va hemma o städare o chilla.. sen stack vi till stan o kolla bio.. elr aa inte alla.. Kittipong & Nina stack hem.. och Bong med.. Syrran & Ted va hemma.. jag, Mark,Ka thang,Thångan stack o kolla på Avatar... Jaa jag vet att jag e efterbliven men men xD alla har sina anledningar ;P... aja jag tyckte vilem va bra :D mysigt att kolla på bio.. de va ett tag sedan jag kollade på bio hihih.. men men slut nu ;).. tror jag hinner att blogga imon oxxå vi höörs ;)..

 

Cyya :love:



Kommentarer
diana

aboowe fan va kul ni verkade ha :D

2010-02-15 @ 12:04:22
Carro

hahaha aa fan de va kul :D synd att du inte kunde komma xD

2010-02-16 @ 13:58:17
URL: http://chingeliing.blogg.se/
anita tan

hahaha min clown partner kom hem nu saknar fan dig! / Anita Tan

hahaha hon kines xD som du sa till anna xD

2010-02-18 @ 22:20:41
URL: http://anitatan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0