Stranden e livet

Chi la giac mö.. ( Bara en dröm )


Haaaloo... jag e i Mui Ne alltsaå i Phan Thiet.. höhö.. de ha varit fett varmt hela veckan... typ 38+ varje dag :O... äkta chill

vet ni? jag köpte en hund idag :) hahaah 100 svenska kronor snacka om billigt :O Abooow kolla på henne.. hahaha

ni ska se hennes tassar.. asså naglarna AHAHAH målade dem gröna med glitter på idag o så köpte jag ett halsband till henne :D ahaha känner mig inte ensam längre.. hiih... men hon stannar hemma när jag åker hem :(...

jag va uppe till kl 06,00 i morse.. kollade på soluppgången.. underbart ♥ me Loooove

bilder bilder

 

va ha jag gjort mer?.. inget lekt med hunden.. spelat kort med kusinen o chattat.. löst lite problem men de gick inte bra märkte jag HAHA!... imon kmr mina vänner ut hit o de blir fest fest får vi hoppas på :D om inte mamma dampa.. jag ha festat varje dag typ.. hihi...

 

aja aa ja sticker nog ner te stranden nu :D.. vi får väl hööras hihi



Kommentarer
ellen ~

ooooooomg :( saknar mui ne :(

2010-02-16 @ 23:27:18
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
carro

hahaah aa fan de e fett häär :D ahahah

2010-02-17 @ 01:23:01
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0