Sticker till stranden

Wohoo :D... e faktiskt på humör idag lite xD... ouff livet e häärligt jaao... kanske lite småproblem från sverige men de lär ordna sigg och de blir intressant :D..ahaha.. anledningen till att jag sitter mkt vid datan e för att jag e så jääävla rastlös här hos mormor.. svär har inget liv.. har internet hemma oxxåå så de e soft :D..


sticker till stranden och steker lite sen sticker jag fan till saigon o festar :D... de blir fest i Mui Ne-> Phan thiet oxxå..  Mina vänner och dom jag festa med de senaste dagarna :D kusiner m.m  ett par bilder kanske kmr upp ikväll.. e inte säker om den datan har minnekorts läsare -.- men vi får väl se :D..

en liten kort sammanfattning...
fan jag vet inte om jag kmr få ngn alla hjärtans dag present när jag kmr tillbaka :( ha fått varje åååår...


vet ni ?.. fyfan har fått världens blommor på mina ben :(... jag ska fota o visa er ( myggbett) HAAHAHAHAH..... sväär hatar mygg... fan.. -.-":..

ialf..  smet ut o träffade en gammal kompiss till mig nyss.. HAHA kaos.. va rädd för att mormor skulle komma på mig.. hela min mammas sida mostrar o grejjer hatar honom -.-":. aja fuck that shit :D...  där emot hade jag ingen dejt igår =/... lite trååk.. HAHAHA.. har ingen att dejta :|...


ehh aa jag ha fått en del frågor om vf jag inte tar kort på de jag köper?.. vet ni? jag ha inte köpt ngt ?.. bara mat? AHAHAHa slösa ca 800 kr på mat i PARIS :O... fett dyyrt.. men när jag e i saigon ska jag hitta en tröja till dig diana och skor till anna och tröja till Apungen.. fyfan önska mig lycka till.. tor ajg skiter i allt AHAHAHA dra o festa istället.. va fan.. tror inte ajg ha tid till att eta efter kläder.. ha knappt tid att leta till mig sj fyfeo xD.. ha köpt 1 diadem hittils.. ska köpa lite grejjer ialf.. passa på medans jag e häär.. skit billigt :D ska se om jag hitta ngt till Lilla MARK oxxå om jag hitta ngt.. hatar att köpa saker till killar.. skit svårt ju -.-".. vet adlrig va dom vill haa helt kräsna oxxå vissa av er.. vissa blir glad bara de får ngt :P. åhh...

tänk om man får åka på semester med sin pojkvän :O.. ohh fan va fettt :D får la försöka att resa nu till sommaren ;)... ngn som vill joina?... har inte ens pengar :O tog bara med mej 5k.. räcker de? NOOOT!.. ska fucking jobba efter att jag kmr hem o jobba ifatt i skolan.. shiet vill ha sommarlov NUU NU NUU!.. orkar inte med skolan :D vill se vissa av er ta studenten sen sticka utomlands :D... fan min tur att ta studenten snart AHAHAH... fett xD... 

vad vill ni mer veta ? :S hahaa vet inte va jag ska berätta :P...kan säga att de blir ingen raggning för mig under denna period... HAAHAHA bara jobiigt fan hur ska man då festa o grejjer ? chingchong killar e fan kräsna o stränga -.-" måste hitta en moppe chauför snart :O orka åka runt saigon med taxii.. skit jobiigt..  jag ska däremot visa ANNIE saigon.. :D hihoh men kvinnan e lite tröög.. glömde sin mobil laddare hemma :O.... jaa ni? va finns mer att skriva? ska jag klippa mig kort elr ha de långt ??... aight får se :D.. de sägs att om man klipper av hååret så börjar man om på nytt :D... nytt år ju? kanske ska ta o klippa mig kort ändå även om jag är ful? vem bryr sig? e de ngn som gillar mig ska de gilla mig för den jag e :D inte utse´ende aight ;)..

glömde säga att jag knappt äter ngt på dagarna AHAHAH äkkligt fan.. T^et dagarna e kaos samma måltid 3 gånger per dag i 3 dagar :O fatar ni elr aboow..

okej jag ha tjatat mkt nu.... ska nog ta och Avsluta inlägget.. kanske blir en uppdatering ikväll :D...

Måndagens horoskop
Du vet vad du vill och drar dig heller inte för att säga det. I kärlekssammanhang kan du komma att känna dig oemotståndligt dragen till någon. Gör något åt saken.

wtf? what's the point?..

en gammal bild från festen :D visste ni att han ha 6 fingar på 1 hand o 5 på den andra ?? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0