Sista Blogginlägg?

Alloo!

Yupp... som sagt hade Bongan redan bloggat lite åt mig! hahaha,,..:P bra bra bilderna kmr upp ikväll :)...uhm.. tror jag ska berätta lite om festen med en liten text under bilderna =/.. hhaa... aja aa e hemma idag och ska packa.. åker om mindre än 24 timmar =)... Tack för en underbar helg Mina vänner ;) :love:

jag bloggar om festen senare ikväll ska sitta o dricka upp min Te =/... känns ensamt nu.:(. har hört MARK NG tjatat varje morgon om jag vill ha te elr inte.. sen idag när jag vakna.. ingen fråga mig om jag ville ha te elr inte, så blev jag sugen :| AHAHAH tröög e jag :question:.. men men PEARL TEA SOON :D :thumbup:

Jaa ni.. vad vill ni ja ska skriva mer :S?.. aja jag skriver mer ikväll ska dra te apoteket o köpa lite grejjer till resan ,,, höörs ikväll Peepz :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0