Saiigon here i coome

hahaa lite segt men ajg hinner fktiskt itne blogga nu ... blogga när jag kmr hem... hihih.. har vstt vid stranden dåå o jag e fett neger...:D... haha jag stack till Da lat.. oouff.. där va de sooft men de va FETT MED KALLTT!... svenne väder sväär.. shiet.. gick fan runt med skinnjacka xD AHAHAH

uhm vi va o fota rätt mkt o kolla på vatteenfall o utsikt m.m AHAHa.. uhm aa bilder kmr la upp ngn dag xD..

saigon för mig.. haha fest fest fest shopping vänner :D...

btw.. jag e svartskalle nu ;)

HAHAHA.... peruk asså xD.., har rakat mig :thumbup:

va ska ajg skriva ?... vet inte ..ska nog dra mig från datan.. fett trååk... ska tvätta kläder nu o plugga lite :D...

höööörs :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0