Old Memories fåå shåå

tagen från min balkong xD

1 man,1 Heaart, 1 looove

Alloo :D


hihi jag vakna nyss.. elr aa jag vakna idag kl 07,20 typ.. sen gick jag runt lite o så hämtat gäster o visa deras rum o grejjer.. sen mat o skit fett jobiigt.. lekte med hunden ett tag.. chattade med Anna en stund oxxå.. runt kl 10 här alltså runt kl 05,00 hos er :p skulle visa henne min hund som jag köpte... fan orkade inte lämna henne i restaurangen sen så hade henne i knät.. hon sov.. fan tror hon e förkyld :S.... huhu stackars hund.. jag väckte henne så hon kolla på mej o hade väärsta bubblan i näsan HAHAAH!... asså hon dregglar oxxxå.. dreggla som Dig Din åsna...ouff,,,

aja stack o lämna henne sen o så gick ja runt i stranden.. tänkte lite på olika saker.. allt mäjligt faktiiskt :).. tänkte mest på dagen jag hade fest hemma.. senast.. de va fett :D... tha whoole family Yaao :cool: tack för en underbar kväll ;)... lite som jag tänkte mer på e att jag knappt kan tro att jag e häär...så gammla minnen jag har från detta stället... för 3 år sedan träfade jag på en kompiss från Norge... asså slumpmässigt o vi lärde känna varandra,, :D.. snacka om va vi gjorde hela tiden på msn.. xD fast de e ju ngt som ha varit... vi bråkade bara dessutom ingen  nyhet xD... ha inte en ända bild på oss faktiskt men men :D..

jag satt o tänkte på hur mitt liv egentligen äär.. och aaa blev lite deppad igåår.. under kvällen. jag kom fram till att jag e väl tröög.. de vet jag.. de ända jag vill är att mina vänner ska ha kul med mig... har ni verkligen de när ni e med mig?... jag gör nästan allt för att se mina vänner glada...
lyckas jag?.... satt o snacka med Ka Thang igår om saken men tror inte han märkte ngt :P...
jag förändrar folk på ett negativt sätt kom jag fram till.... alla blir fan alkolister o smiter ut o skit aboow... e de verkligen väärt?... alla börja röka,festa,disco m.m... e de bara för jag ropa på dem?...


aja tror ja ska sluta att hitta nya gang members xD.. de räcker med dom jag har i mitt lilla cepe gäng...
huum.. hade mkt i huvvet... skolan,kärlek,livet,framtid

jag vill ha ett barn:D hahahaha nu? hahaa fett bara att jag går i skolan -.-"... min kompiss ha precis fött sin lilla unge.. de blev en Pojk :).. Grattiis till dej Johanna.  :D 17 årig mamma.. FET!.

vet ni jag ha faktiskt varit aktiv på msn & Bloggen :D... vet att Mark aldrig kmr blogga åt mig så aa xD ingen ide´ att vänta på att få läsa hans inlägg :P.. anledningen till att jag e inne på msn 24/7 e för att om ngn vill få tag på mig så finns jag :D.. svarar lite segt kanske xD sitter ju inte vid datan mkt.. e ute o käkar o skit.. kmr va svårt för mig att blogga nu framöver tror jag..

ska dra ut idag :D  dra på Cafe´ sen blir de nog shääjk shääjk:P  imon sticker jag till Da Lat berg och skog.. HAHAAHa aja aa kul ialf.. åratal jag va där... tänkte dra te Nha trang men ångra mig :D  sticker te Saigon o festar vidare om 2-3 dagar :D ska försöka beställa en ny sax o så klippa mig,, köpa smycken,kläder, lock permanent. köpa lite presenter m.m frågan e om jag hinner xD.. jag försöker ska ni veta...


Jupp nu vet ni va jag ha planerat att gööra ialf xD hahah,,, får väl höras ikväll? blir nog lite bilder från caf´et kan jag tro ;)... kom på att jag missa FETTIS DAGEN igåår :O vem ska nu köpa Krämbulle o semlor till mig.. whattaHeeo.... aiight -.-".. missa fan allt :(


Cyaa Peepz..

Uppdatering...

aa va i serverade våra gäster idag.. uhm jobbit o jag e tröttt  huhu:(.. ska nog sova snart. spelade kort en stund nyss o kolla på ngn jackie chan film.. hahah blev trött o stack till rummet.. sitter här nu.. vet inte va ja ska skriva men får se om jag hinner skriva ngt imon innan jag åker.... god natt folk :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0