Happy Chinese new year & Happy Valentines day & Happy Bdäy Billy



Hello People... vet ni ?...jag vill dra på Billy's 18 års dag oxxå.. fast de e inte så enkelt hhuh.. hoppas du får en underbar dag Billy gubben :D :love:


uhhm vet inte va ja ska skriva HAHAHA... ha mkt att skriva.. idag jag har åkt runt och chuc tet.. käkat festat sovit.. va mer kan man göra ?? :P,,, dra till mui ne imon.. där blir de fest,strand,killar,sola,käka,karoke.. whoaa mkt xD,,, bilder kmr väl efter att jag kmr hem ahah..

fan fett VARMT hääääääääär.. jag DÖÖÖR!!!!.... hahahaa aja iakf.. ay o allting vilket kaos xD... ha fått fett med saker asså.. fett med  Li xi och nallar och rosor :D.. mkt festande.. tror jag blir alkoliist snart :|..festat varje kväll sen jag kom HAHA... vill ni att jag lägger upp bilder elr ?.. uhm joo jag gör nog de xD


 

klara för att dra ut o kolla när de dansa drake " Mua Ku " o festa :)...

nyår va fett.. ska visa er en video :).... fan kan inte ladda upp den här.. de e ngt cepe fel -.- ladda upp när jag e hemma.. men den finns på facebook =)

 


efter de stack vi till en kompiss.. fyyfeeo alla e STEN RIKA.. rik som jävla troll..

 

ialf.. vi stack till en kompiss o va i hans trädgård o festa... han hade egna Dj.s och 4 feta högtalare ABOOW! asså.. här ser ni när de häller öl i en hink ... visste ni att vi dricker med en SKål typ? sån RIS SKÅL :D

 

shiiet killen e fett söt.. hahaa... fast aa hade druckit lite då men men :D vet att jag e ful aight..

Hahaha,,, där ser ni.. fast de e lite mörkt.  som ni ser har inte dessa människor sätt en kamrea förr typ HAHAAH

ahaha en gruppbild?.. de andra ligger på de andra kameran .. tror de blir bra så här.. orkar inte ta kort på mina Li xi påsar :D men jag fick massor med pengar av killarna vi festa med ialf ;).. hahaha fett snällla e dem :P...

 

ska faktiskt va mer social o umgås med mina kusiner o sånt... datan e fett seg ahaha sitter o chatta med apungen nu o gulhåret :)..de båda vill komma o träffa mig när jag kmr hem men wtf.. de kmr fan kriga med varandra AHHAAHA,,, kaos xD,,,, där emot längtar jag till påskdiscot ;)...

aa shiet glömde berätta en sak,,, hahaha... va hos frisören o gjorde hårinpackning för 1-2 dagar sedan typ,, och de va kaos..:S.. va as ful men ändå va de 4 killar som bråkar om mitt ÄKKLIGA hår.... de räcker med att 1 fönar.. men ne ne de blir 2 haha de frågar konstiga frågor xD... typ hur gammal jag e o sånt .. jag bad de gissa.. de typ 13,15,19,20,22 AHAHAH... jaja,, lite roligt.. sen om jag ha kille.. var jag bor.. mobilnummer? kaos.. .. men till sist va de ngn top style kille som fick fixa mitt hår :D... han va grym fast lite ful -.-"... och han den andra va oxxå top stylist fast han gick förbi o skällde på han som fixxa mitt hår.. o så de andra 2 e sånna som hjälper till xD de vågar inte kriga HAAHA aja aa usch.. lite kul..han bad mig ringa honom igen nästa vecka så ska han fixa mitt hår gratis :D feeeeeeeeet.... ska festa i saigon oxxå.. hohoh.. träffa svenne vänner ;):)-- fett... vi höörs

ska chatta lite på msn :D

 

 



Kommentarer
aseng

'' datan e fett seg ahaha sitter o chatta med apungen nu o gulhåret :)..de båda vill komma o träffa mig när jag kmr hem men wtf.. de kmr fan kriga med varandra AHHAAHA,,, kaos xD''



HAHAHAAHHAHAAH gulhåret? :o

2010-02-15 @ 13:26:57
URL: http://chengaseng.blogg.se/
carro

haahahaa aaa.. fan.. jäävla jag har problem ditt mee.. ska säga jag ha hittat kille AHAHAH

2010-02-15 @ 21:49:29
URL: http://chingeliing.blogg.se/
aseng

jaså känner ingen som har gulhår HAHA, vad för problem har du ? :D

2010-02-15 @ 22:14:33
URL: http://chengaseng.blogg.se/
carro

hahah nee du känner inte honom =P... tänkte ropa upp han under festen men de blir kaos om mark e där oxxå.. shiiet! hhaha ja kan berätta en annan gång.. har sagt lite till dig ju =P

2010-02-15 @ 22:16:17
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Thaoii

Faan att du nt kom, det va fett kuul :D

2010-02-19 @ 00:27:47
URL: http://thaotran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0