Happy Bdäy till mina 2 gullungar HAHA!

Sweet Dreams /.. Ohh Beautiful Nightmare ♥

Happy bdäy Lilla gubben ahah 18 år =)...  hoppas du ahde kul på din fest ;);..

Festen va väl Ok ahahaha kul faktiskt förrutom att maten va EXTREMT STARKT xD..vi typ dansade lite o shotta o käka under den festen senare stack vi till den andra festen.. as långt =o.. gick med klackar o strumpbyyxor fyfeo!.. snacka om att döö i vädret!...till sist kom vi fram ialf =D

här ser ni lite bilder från den andra festen =)

Hohoh... denna killen fyller 20 =).. Grattis till dig.. o du hade säkert kul ;);) haha... de hade jag med typ bara att jag va trött o frös arslet av miig... (Y) tummen upp.. och aa gick runt i festen o hade kofta o halsduk =).. senare fick jag va DJ för en stund men orka inte stå där ensam så stack tillbaka till svartskallarna =D... uhm.. massa mat där oxxå.. o aa ajg köpte en Barcadi Melon & Citron till dom som present o hoppas de blev bra =D fattig nu haahahaha aja sen stack vi hem =)... fyfeo kallt .. men men slut typ AHAHA..



Kommentarer
Anna S

Hej! just nu pågår en frågestund på min blogg! Kika in och lämna en fråga vetja!

2010-02-04 @ 20:46:41
URL: http://thereseannas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0