Bye Stranden And Hello till Naturen

yepp tror de blir mitt sista inlägg för idag xD beror på om jag kmr hem sen ahaha :P inga lediga hotellrum där uppe i Đà Lạt nu... shiiet.. aja.. får la hänga upp en hängmatta i bland träden ngnstans Hihhi.. för er som inte vet vart de ligger - kan ni ju googla ?.. e väldigt lat av mig orkar tyvärr inte leta upp åt er xD 


googla gärna efter palatset jag e på nu :).. Phan Thiết


mm .. kan berätta att jag ha blivit jäävligt brun :S blir schockad.. fast jag e ojämn BRUN HAHAHAA... extra brun lite här o var :P kolla bilder jag tog idag :D.. ni får väl se.. roligare att kolla bilder än att jag skriver ;)...

oj hittade inga roliga.. bjuder på denna:D


haha ursäkta kussingens finger xD..

 

fan... e de ngn frivillig där ute som kan tänka sig gästblogga åt mig? vill gärna veta va ni syssla med där boorta?..

ngn som ha åkt skidor? skridskor? snowboard? festat?.. skriv ner allt :D

bye bye



Kommentarer
ellen ~

omg du får mig sakna vietnam ;(

2010-02-26 @ 14:32:48
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0