you deserve much better for the love that your have shared...





Allo :D

vet att jag e seg med att  blogga xD sry.


anyway.. nu e de helg :D.. igår (fredag ) var jag i skolan ofc.. hade lektion typ 1 timme sen slutade jag,, gick till matte läraren och fråga efter mitt proov..! FICK IGG!!!!!!  
 :(:(:(... lessseeen !!... anyway

 efter resrultatet stack jag till gbg o shoppade med anna xD.. de va faktiskt kul eftersom att det ar så längesen vi gick på stan tlsm.. jag kom hem och va på stan käka rester av en hamburgare,, sedan köpte jag pizza hem oxxå ^^ hihi

när jag kom hem så gjorde jag inget typ.. satt o dega.. ladda hem mean girls o kollade..filmen e faktiskt braa :D!...och det visade sig att jag gick o la mig kl 2 O.o.. lite sent för jag va extremt trött.. bara att jag inte ville sova tidigt xD..

idag ( lördag)

inte gjort ett skit.. legat på golvet i mitt rum och degat med min datoor. haha min stationära e ju handikapp -.- musen funka inte längre elr ngt.. fan ngt e fel -.- slänger skiten snart..ÅHH! aja aa kl 16,00 gick jag ner o tvättaa en jävla massa lakan,påslakan,örngott,kläder,handukar!.. as jobiigt :(.. aja

e för lat för att plugga ialf.. ska försöka göra de imon :D sen prov på måndag..

aja slut för idag xD bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0