The Rain will wash away all my mistakes...

And i can tell that you wanting me, and shorty i feel the same
So you ain’t going nowhere

Did you think i was letting you go home tonight
Did you think i was letting your body outta my sight
Wanna get some really crazy things with you .. I wanna try
Your about get it, girl your about to get it
Tonight!




Heeej Ppl :)...

idag har jag faktiskt vart i skolan.. de kanske alla vet men aa.. skulle ta bussen 10,21 och va ca 100 meter ifrån hållplatsen.. klockan var bara 10 över typ o  jag sååg bussen åka förbi mitt ansikte.. :(.. men aa anyway hade 2 lektioner idag,, första va nog religion o andra var psykologi...  sen slutade jag... kom hem o aaa satt o letade efter högskolor o utbildning o vad som krävs m.m tog mig 3 timmar typ O.o... va slut.. sen gick ut  lite,, ha pratat lite med mamma.. kändes som om de va åårtal sedan jag pratade med henne.. men aa

sitter fortf o tänker på om ja ska ta matte C elr eng b.?... men aa de lutar mer åt matte.. hahaa !.. fråga mig inte varför xD

känner bara för de... och högskola... jag vill in på stockholm men de lär bli fail.. xD men  aa ska kämpa anyway de sista nu :).. ska börja med körkort o allt de där.. får se hur de går för mig.. :(..

ska faktiskt ta o soova nu... God nattt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0