Student Mössor .. CHECK!

If I Told You....

You gave everything & honestly it's every fault of mine.
To beg you for forgiveness just seems wrong.
See, leaving you is one thing
But you've got to realize:
Some things are best unspoken
So please don't ask me why!



Nuu så.. vet jag inte .. hahahaa... fundera påa tt ta matte C nu.. men ska snacka med Läraren först om han tror att jag klara miig på de.. annas lär de la skita sig.. för om jag skall utbilda mig vidare.. så behövs de bååde matte C o Engelska B.. de SUGER ! ! !

anyway,,, får la läsa engelska B på komvux elr ngt... även om de blir svårare att komma in.. motha fuck.!.. får fan damp..

Började faktiskt med att jag vaknade kl 4 i morse sen kl 7... visste inte va ja skulle gööra så aa la mig i sängen o skulle soova igen..  och från ingenstans fick jag huvudvääärk :( ! ! !... anyway låg till 08,45... så säger mamma att de skall åka O.o"... fick skynda mig o åka med dem,, de körde mig till skolan :)..

men aaa.. annas har dagen vart okej... började 09,20 och snackade lite bara... att csn o allt ha förändrats o lalala.. vet inte massa info.. efter de hade vi näthandel.. ska ju läsa Näthandel B,C i år samtidigt.. de suger med aa..

ska stack enr till aulan för att testa Studentmössor m.m.... de va kul :D de tog minst 1 timme för mig att bestämma mig.. men aa jag ångrade mig nu som sagt.. jag lär gå dit imon... Och DESSUTOM gav jag fel Epost :(... yes, de blir förändring på mössan ialf :)... imon om jag hinner annas aa.. vet i fan.. men aa nu skiter vi i detta

Vet inte va ja ska skriva mer HAAH ! !... efterskolan stack jag till stan o dega skulle köpa blocck men orkade inte sen för mamma hade inte lagt in pengar så aa fuck de.... stack hem o soov :)... yes vakna nu o aa skäka tooast med oboy... nu vet jag fan va ja ska gööra -.-".... men aa jag drar mig ialf xD


Hej dåå Ppl





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0