No end without beginning

What I wanted to say at that  time
was farewell
I know I'm stupid,
so stupid it should be a crime

But I've made up my mind
Don't know if it's right or wrong
Just know we can't go on
like we always have

We'll see each other again
Only god knows when
but at that time, we won't be friends

I won't stop to say hi
Not even when I'm nearby
Sorry, no blueberry pie 
This is bye bye, let's not cry cry

Just smile like we've always done
And keep on smiling, even when I'm gone

Förresten. Den låten.. http://www.youtube.com/watch?v=LWZBLs3CBU8
Tog reda på vad den handlade om den dagen jag blev tillsagd..

Den handlar om att hon, inte kan lita på sin nya kille, Pga av att hennes ex sårade henne. Och hon tycker det är så svårt att lita på någon annan pga av det. Aa ville bara säga det det har stört mig ett tag haha xD.

Detta handlar inte om rykten, om kaos eller ens om alla problem som uppstår. Ja skiter i rykten, jag lever i kaos, vet inte hur man lever utan kaos. Och problem? finns inga problem jag inte kan lösa. Jag hoppas du hittar nån som förstår dig. För det enda jag förstår, är att jag inte är den personen.

Dö inte :)


Answer...

Mmm.. Låten Passar mig riktigt bra ... :)... du säger att de inte finns nåra problem du inte kan lösa,,, lets solve it together...stay Yellow :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0