Helgen :) me brining Kaos 4 shåå

Helloo Ppl... helgen ha vart chill... vart hemma under fredag o åkte til ljkpg under lörda.. skulle åka hem efter fotbollen men aa.. jag kolla tider försent :(... kollade tider kl 18,50,, o sista bussen gick 18,40... så de blev att jag stannade kar i jkpg utan något med mig :(..lite tråkigt..

va inte taggad alls faktiskt.. ville verkligen hem,, o hade ont i mina fötter så jag knappt kunde gå... de va inte kul asså... men anyway åkte ner från början bara för mina vänners skull... inget jag gångrar :).. anyway

Skolan idag?.. började med MAtte C 2,3h sen rast till 13,00 stack o fiixa min mobil.. den va cepe som sagt. men den e fiixad nu :).. lever inte utan mobil.. men aaa jag missade lunchen så va skit hungriig då jag kom tillbaka .. men köpte kexchoklad i caféterian :)..


yupp.. nuu vet jag inte va ja ska skriiva xD... ha ont i huvudet... EXTREMT men imon blir de en bra dag :) de känner jag på mig (A).. elr hoppas på de bäästa.. 1 lektion på 4 timmar sen blirre HEM o SOOVA :thumbup:.

anyway ska sluta skriva nu.. vila mitt huvud :). God natt ppl ♥




Kommentarer
diana

vart fixar du din mobil så snabbt ? ofta det bara tar några h :o

2010-08-31 @ 14:31:47
Carro

Haha.,. asså gick till telefon försäljare.. de saknades antagligen ngn uppdatering -.-"

2010-08-31 @ 14:44:00
diana

aboowe kostade dt ngt :o

2010-09-01 @ 11:54:09
Carro

Nee inget alls :)

2010-09-01 @ 15:46:49
diana

vaa?? OFTA :o ska fan göra dt då , men kan man gå te vilken butik som helst elr ? typ telia elr ngt, o måste man ta med sig garanti/kvitto??

2010-09-01 @ 19:22:25
Carro

nee dit du köpte mobilen.. men de måste va ett fel på mobilen.. asså fan orkar inte skriva häär -.- smsa istället ba khung AHAHa

2010-09-01 @ 20:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0