Första skoldagen = Mongoo segt!

Saknar dig Linh :) !


Fuck den 24 augusti? september snart?..  fan va siista året kmr suuga asså.. jäävlar.. redan idag.. = riktiga skoldagen.. fett strängt - JÄÄVLAR!... kärringar e fan groova -.-"...

hade bara 1 lektion ialf...  1 lektion på 4 jäävla timmar :O! !  aja satt o dega xD sancakde skit om massa Kött .. hund kött katt kött m.m..

sen slutade jag.. stack till amtsalen o åt ngn äkklig fisk -.-"... sket i att ääta så stack hem hahaha.. hem o sov 3 timmar sen vakna o dega o ruttn,.. nu har jag ruttnat så mkt att jag möglat t.om..  de börjar bli segt emd bloggen tkr jag ....

vet inte riktigt va ja ska skriiva..  sitter o tveka om jag ska väälja MATTE C elr ENGELSKA B .


fuck asså -.-".... aja får la se hur de gåår.. börjar sent imon?.. o jag ha tråkigt nu.. jag ska nog gå o soova så får vi se hur de går imon :)

God NAtt Ppl ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0