6-7 Augusti 2010 - New Design & Only work and work!.

Heello... seg igen jag vet.. men aa vet inte riktigt va ja ska skriva om =/ ahaha

ialf jag ha inte gjort så mkt.. jobbat bara.. asså e skit sugen på att gå på bio men har itne tiid asså :( fett segt.. o trååk hinner fan inte gööra ngt -.-"... aja ialf.. jag ha haft de rätt chill de senaste dagarn ao imon slutar jag jobba :D... ska fan chill sönder resten av veckorna som e kvar innan skolan börjar.. 

jag va inne o kollade hur mitt shcmea såg ut.. o de va rätt så okej ?.. vill ni se?..

checka ..

yupp.. uhm aa idag.. alltså 7/8-10 snodde jag lite mat hem ahah typ dagen ? kosta typ 79 kr.. o aa xD de slänger om ingen köper .. så tog hem en lax sak :D rät god faktiskt :D

fan alla e ute o festa idag :(.. bara jag som e hemma o dega.. vet inte va ja ska gööra fan... vill till liseberg xD... HAHA ! ! vill överallt typ.. t.ex mlm festivalen o stholm o allt :D...

ialf.. e hungrig.. ska äta sen soova.. jobba imon... vi höörrs ppl <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0