2 Augusti 2010 - Mozarella över hela Disken!

you Mean a lot to me. Lala..

Why  - Ayell



Helloo :D !

yes jobbat idag då... fett tröött.. jobbade ensma i 4 timmar typ.. skit trååk...  vi hade lite mozarella krig i disken idag xD lite skojj...  uhhm aa ha inte käkat luinch idag men aa snodde en chokladboll som frukost.. sen åt jag pommes med Bea-sås  .. o så igår käkade jag pankakor med grädde.. o jordgubbs sylt.. o så käkade jag pommes med bitlöks sås med :D SKIT GOTT ! ! ! ska nog äta de imon med tror jag ;).. elr så blirre kycklingfilé med pommes o sås ;)..  yes ska nog ta o vila mig nu.. ha inte fått tillräckligt med sömn o aa känner inte för att sitta vid datan mer eller prata med ngn =/ sällan ajg säger att jag e deppad men aa säger de nu xD.. ... Hej då




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0